Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på nyhetene nettopp at de regnet med å få tatt det meste av øst, vest og sørlandet iløpet av natten. Bare i Bergen var det satt opp 700 personer fra Forsvaret samt store politistyrker som var linket direkte opp med flyet. De har allerede tatt beslag i over 60 pc'er nå. Så folkens, her er det bare å låse døra ""

Ole. Trur din windows rett å slett døde ut p.g.a alderdom ""

Ps: En enkel måte å beskytte sin pc for slik scanning kan være å pakke kabinettet inn i sølvpapir. Her er det bare å løpe ned på kjøkkenet å rote frem alu-folien!! vær oppmerksom på å ikke komme i kontakt med pluggene bak!

Skrevet

Nei nei nei. AWACS'en kontrollerte rett og slett luften rundt en JSTARS fly. Det var selvfølgelig dette flyet som kontrollerte hva som skjedde på bakken idet folk gikk ut med søpla. Piratkopi-søk var det et annet fly som tok seg av; E-9A innleid fra US.

Skrevet

Ganske flott lyd i den. Første gangen i mitt liv jeg har sett en AWACS på ekte. Den har trent en del T&G både i går og i dag, og da kommer base leg på visual til 35 rett over huset mitt=lav høyde+nydelig lyd=1 gutt i dette huset klistra til vinduet mens familien finner frem hørselvern til seg

BFSK er i vertfall representert på BGO med 1 stk. fotograf for å fange begivenheten på film, ikke sannt Thomas? ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...