Joachim Skjønberg Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hva gjør den her? Så den sirkle over Bergen/Fana området i lav høyde. Peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Den driver scanning av området på leting etter ulovlig software på hjemme-pc'er. Microsoft er vist en støttespiller bak operasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Gunnesmæl Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg leste at det var Norsk Returkartong som hadde leid den inn for å kartlegge hvilke husstander som var slurvete med resirkulering av gjenvinnbare materialer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 [sensurert]! Nå satte jeg kaffen i halsen for godt ! Var det derfor piratversjonen min av Windows 1.03 krasjet i dag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 *ikke fly over her!!* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Så på nyhetene nettopp at de regnet med å få tatt det meste av øst, vest og sørlandet iløpet av natten. Bare i Bergen var det satt opp 700 personer fra Forsvaret samt store politistyrker som var linket direkte opp med flyet. De har allerede tatt beslag i over 60 pc'er nå. Så folkens, her er det bare å låse døra Ole. Trur din windows rett å slett døde ut p.g.a alderdom Ps: En enkel måte å beskytte sin pc for slik scanning kan være å pakke kabinettet inn i sølvpapir. Her er det bare å løpe ned på kjøkkenet å rote frem alu-folien!! vær oppmerksom på å ikke komme i kontakt med pluggene bak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ole. Trur din windows rett å slett døde ut p.g.a alderdom LOL! Noen som har en billig ver 2.0 å selge meg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 AWACS'en var der i går også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ja selvfølgelig. En sånn aksjon er ikke gjort på en dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Da var min pc pakket inn i aluminiumsfolie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Nei nei nei. AWACS'en kontrollerte rett og slett luften rundt en JSTARS fly. Det var selvfølgelig dette flyet som kontrollerte hva som skjedde på bakken idet folk gikk ut med søpla. Piratkopi-søk var det et annet fly som tok seg av; E-9A innleid fra US. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Pakker vildt inn kabinetter her nå, gnistra noe inne i [sensurert] i kabinettet her i sta, får prøve å være mere forsiktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ganske flott lyd i den. Første gangen i mitt liv jeg har sett en AWACS på ekte. Den har trent en del T&G både i går og i dag, og da kommer base leg på visual til 35 rett over huset mitt=lav høyde+nydelig lyd=1 gutt i dette huset klistra til vinduet mens familien finner frem hørselvern til seg BFSK er i vertfall representert på BGO med 1 stk. fotograf for å fange begivenheten på film, ikke sannt Thomas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Olsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Føler meg priviligert som står 40 meter unna AWACS'en rett som det er på ENOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Drøyt fly altså.. når man står nevnte 40 meter unna uten noen form for gjerder eller andre hindringer imellom! Nei, Rygge var tider det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Føler meg priviligert som står 40 meter unna AWACS'en rett som det er på ENOL Føler meg priviligert som har fått omvisning og tittet i det aller helligste (for meg): der fremme :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.