Gjest Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Da var Hotel og flybillet bestillt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ser flott ut.. rekn med å sjå meg der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Sømme Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Gleder meg jeg og.. blir telt for meg og noen venner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Må jeg kjøre den lille sunny'en min helt til Stavanger å Jeg sitter på med pappas Lamborghini dit jeg... ok da vi har bare Porsche....nei det er heller ikke sant.. vi har Volvo 240 Men uansett, jeg vil dit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei, Litt vag oppdatering her, ingenting 100% bekreftet: 2-3 SwAF Saab Viggen 1(?) RAF/FAF(?) Sepecat Jaguar Og ellers jobbes det intenst med F-104S fra Italia. Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 For en gangs skyld er jeg glad jeg bor i Stavanger. Joda, det er en flott by. Savner bare et litt bedre seilermiljø. Da snakker jeg både om seilbåter og seilfly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Gleder meg virkelig til dette flystevnet.. Skulle fått noen display teams med her.. Drømmen hadde vel vært en av de to store amerikanske, i tillegg til Red Arrows da selvfølgelig Og håper virkelig det går i boks med F-104 og F-4 disse skulle jeg gjerne sett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Vet ikke om det har vært nevnt før, men datoen er 12-13 juni, IKKE 14-16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Men hvorfor bruker du da den headingen på ditt innlegg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er da ikke jeg som startet denne diskusjonen.... men jeg kunne jo ha endret det. Siden det står RE: foran så jeg ikke poenget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 OK Folkens! Det var jeg som la ut denne tråden. Oppdaga datofeilen for sent til å få endra den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ingen skade skjedd vel? Dei som les tråden veit jo at det er feil dato etterkvart hehe.. Gledar meg som ein liten unge til stevnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Det var skrevet med et glimt i øyet og mest for å få endret headingen på fortsettelsen av emnet. Så - tilbake til det dette emnet handler om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei Noen som vet om det er samme programmet begge dagene ? jeg VET jeg kan komme på søndagen ,men jeg er også ønsket i mine foreldre sitt 30 år brylyps dag på lørdagen, jeg vurderer å sørge for at jeg ikke er SÅ ønsket der S A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Har en følelse av at siden det er 60 års jubileumet til RNoAF, så blir det bare èn dag med flyging åpent for publikum, og den andre blir sikkert en lukket feiring for spesielt innviterte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Vet at Quality Airport Hotell Stavanger (eller noe slikt) er brukanes og det ligger ikke så langt unna Stavanger Lufthavn Sola Ikke så langt? Altså.. Her snakker vi om 50-100 meter! Du får utsikt over flyplassen! Du kan jo ta en titt på FS med Norkse Flyplasser og se selv. Edit : For ta meg den, 5-10 km lange bil turen til Flyplassen jeg også. Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har en følelse av at siden det er 60 års jubileumet til RNoAF, så blir det bare èn dag med flyging åpent for publikum, og den andre blir sikkert en lukket feiring for spesielt innviterte... Ja, Ja, du får tro hva du vil I mai '87 hadde vi arrival/rehearsals på fredagen og fullt program for alle som kunne krype og gå både lørdagen og søndagen. De hadde ikke gått ut og reklamert for stevnet med begge datoer hvis det ikke var adgang for alle, begge dager. Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Sømme Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har en følelse av at siden det er 60 års jubileumet til RNoAF, så blir det bare èn dag med flyging åpent for publikum, og den andre blir sikkert en lukket feiring for spesielt innviterte... Ja, Ja, du får tro hva du vil I mai '87 hadde vi arrival/rehearsals på fredagen og fullt program for alle som kunne krype og gå både lørdagen og søndagen. De hadde ikke gått ut og reklamert for stevnet med begge datoer hvis det ikke var adgang for alle, begge dager. Hilsen Vil det være arrival/rehearsals på fredagen denne gangen og Dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har en følelse av at siden det er 60 års jubileumet til RNoAF, så blir det bare èn dag med flyging åpent for publikum, og den andre blir sikkert en lukket feiring for spesielt innviterte... Ja, Ja, du får tro hva du vil I mai '87 hadde vi arrival/rehearsals på fredagen og fullt program for alle som kunne krype og gå både lørdagen og søndagen. De hadde ikke gått ut og reklamert for stevnet med begge datoer hvis det ikke var adgang for alle, begge dager. Hilsen Høres liksom for godt ut til å være sant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Heisan, Joda, jeg hadde meg en tur å inspiserte området med en i stevnekomiteen i går. Det blir fullt program begge dager og sannsynligvis ankomster/øvelsesflyging på fredagen. JSF (F-35) mente vedkommende var i Europa på denne tiden og regnet den som meget sannsynlig. Team-60 (SAAB 105/Sk.60) fra Flygvapnet er booket. Reds og Frecce Tricolori er fullbooket og kommer ikke. F-104S regnet man som i boks. Ellers er de fleste NATO-land invitert med det de har, så her kan det bli plassproblemer. Det kan bli over 100 fly på static. Warbirds er det også snakk om men endel godbiter (les Spit, Mosquito etc.) blir nok i dyreste laget. T-bird (T-33) og F-86 regnes som sannsynlige. Hvor de skulle få F-4 Phantom fra, fikk jeg ikke svar på Hadde vært kult med en greker Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har lyst bort til Sola den helgen jeg også gitt.. Det er lenge siden jeg har vært på noe større flystevne. Bare siden du nevnte det, finnes det noen flere luftdyktige De Havilland Mosquito's igjen her i verden?? Mener å ha hørt at "den siste gikk ned" for noen år siden nemlig.. Men jeg hører jo så mye rart Thunderbirds kommer vel ikke regner jeg med ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Og for de som har lyst til å lese en historie om hvordan ting ikke bør gjøres på flystevner (en særdeles morsom en), så anbefaler jeg å lese historien på side 18-19 i siste nummeret av Flygelederen (filen er ca. 630 kb). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Flystevnet sin webside begynner omsider å bli noe oppdatert: Sola Airshow 2004 Mvh Michelle ...som sitter i stevnekomiteen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Noen som vet Hva det vil koste å Prøve F-16 simulatoren?? Hvist det koster noe i det hele tatt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 * Stygge ord * typisk meg å være bortreist den helgå. grrrr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Kan det være at JSF X-35 kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har hørt at både F-35 og Eurofighter skulle komme jeg, men vet ikke hvor sant det er.. Kan jo alltids håpe da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.