Gå til innhold

Flystevne Sola 12-13 juni


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Jeg må vel nesten ta en titt på dette...

 

Haldorsen, Quality-flyplasshotellet skal visst være ganske all right hvis du skal bo der ute. Skal du derimot inn til Stavanger, anbefaler jeg Hotel Victoria og Radisson Atlantic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kommer spesifikt russiske fly er ikke kjent men en MiG-29 er annonsert (sikkert tysk eller polsk). Ellers er mye av programmet ikke ferdig enda men invitasjoner er utsendt til mange mange....

Av spesifikke ting jeg personlig har tro på kommer er:

F-104S-ASA-M, Tornado, F-4 (sannsynligvis tysk men håper på gresk eller tyrkisk), div. aktuelle helikoptre (les NH-90/Merlin etc) +++

Ellers JSF (F-35) og Eurofighter Typhoon (førstnevnte skal godt gjøres kommer hvis den ikke er i Europa fra før på denne tida). Skal prøve å holde forumet oppdatert etterhvert som jeg får vite mer. Skulle ikke forundre meg om det kommer mer info uka før stevnet.... ""

 

Innkvartering: Telt på Solastranda, low budget uten bar ""

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kommer spesifikt russiske fly er ikke kjent men en MiG-29 er annonsert (sikkert tysk eller polsk). Ellers er mye av programmet ikke ferdig enda men invitasjoner er utsendt til mange mange....

Av spesifikke ting jeg personlig har tro på kommer er:

F-104S-ASA-M, Tornado, F-4 (sannsynligvis tysk men håper på gresk eller tyrkisk), div. aktuelle helikoptre (les NH-90/Merlin etc) +++

Ellers JSF (F-35) og Eurofighter Typhoon (førstnevnte skal godt gjøres kommer hvis den ikke er i Europa fra før på denne tida). Skal prøve å holde forumet oppdatert etterhvert som jeg får vite mer. Skulle ikke forundre meg om det kommer mer info uka før stevnet.... ""

 

Hørtes...utrolig bra ut...har sett det meste før, men det betyr ikke at det skal bli utrolig artig å se det igjen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...