Gå til innhold

Hvor får man kjøpt "pilot t-skjorter"?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg kommet til det punktet at jeg skal bringe FS enda nærmere virkligheten!

Jeg har nå besluttet å kjøpe meg en "pilot t-skjorte" som jeg kan ha på meg når jeg er ute å flyr for SAS eller Britannia..

Hvis det er noen som er usikkre på hva jeg mener med pilot t-skjorte så er dette en t skjorte med knepping og "klaffer" til å feste "pilotstriper" på skuldrene.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike?

Jeg skal nemmlig kjøpe meg noen pilotstriper siden jeg har kommet litt opp i gradene hos Scandinavian Virtual Airline!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Har forresten komplett marineuniform som med letthet kan oppfattes som flygeruniform, men det blir vel litt for teit å ta på seg uniform og sette seg forran PC'n??

Hehe, det er noen som mener det ja..

Vel, jeg er jo ikke ute etter en heltrukken uniform, men jeg synes jeg skal skape litt mer realsime her på rommet..

Gjøre det litt mer "arbeidsaktig", siden jeg er en av de få(?) som ikke trekker store grensene for å få "flyturen" så realistisk som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mine "pilot t-skjorter" da jeg var kvartermester i marinen.

 

Har forresten komplett marineuniform som med letthet kan oppfattes som flygeruniform, men det blir vel litt for teit å ta på seg uniform og sette seg forran PC'n??

 

Har selv sett en kar ta på seg pilotbriller før han foretok en landing (inne på det gutterom u/vindu) SLÅ DEN.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mine "pilot t-skjorter" da jeg var kvartermester i marinen.

 

Har forresten komplett marineuniform som med letthet kan oppfattes som flygeruniform, men det blir vel litt for teit å ta på seg uniform og sette seg forran PC'n??

 

Har selv sett en kar ta på seg pilotbriller før han foretok en landing (inne på det gutterom u/vindu) SLÅ DEN.......

Hehe, ok.. Jeg kan ikke slå den..

Men det hender at jeg sitter å flyr med solbrillene på, det er tross alt vindu på dette rommet! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...jeg får meg en god latter her på morgen kvisten når jeg ser for meg vedkommende sitte på ett eller annet rute fly, med striper i alle retninger og flyvertinnen spør hva han jobber med....? æææh, jeg er kaptein i virtual SAS jeg...skulle betalt mye for det "" Men det hadde vel blitt som Kenneth sier, ett lite møte med hvitkledde mennesker... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde tatt skrittet og kledd meg ut før en flytur i simmen, tror jeg ike jeg hadde sagt det "" Det _kan_ jo oppstå pinlige episoder hvis det da skulle ringe på døra.. ""

 

Uansett, kjører du med flygerskjorte, bør du også kjøre skikkelige solbriller. Får heller kompensere med å skru lysstyrken på monitoren på maks ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, klart jeg mener dette seriøst!

Dessuten er det ikke mulig at det kan oppstå pinlige situasjoner om det skulle ringe på døren, for det meste er det kun venner, og de vet at jeg er litt "sprø" av meg når det kommer til fly.

På en annen side vet jeg ikke om fremmede ville reagere, hva jeg holder på med er jo ikke deres sak.

 

Og til deg ovenfor her, mener du at men ikke er nok ute i solen?

Jeg er ute hver ukedag fra klokken 0700 til 1500, dessuten er jeg ute en hel del på kvelden, så jeg er mer enn nok ute.

Flightsimulator er jo en gøyal fritidssyssel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, klart jeg mener dette seriøst!

Dessuten er det ikke mulig at det kan oppstå pinlige situasjoner om det skulle ringe på døren, for det meste er det kun venner, og de vet at jeg er litt "sprø" av meg når det kommer til fly.

På en annen side vet jeg ikke om fremmede ville reagere, hva jeg holder på med er jo ikke deres sak.

 

Unskyld at jeg ler.hehehe. jeg er ganske hekta selv, men jeg tror du tuller om den skjorta med striper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, klart jeg mener dette seriøst!

Dessuten er det ikke mulig at det kan oppstå pinlige situasjoner om det skulle ringe på døren, for det meste er det kun venner, og de vet at jeg er litt "sprø" av meg når det kommer til fly.

På en annen side vet jeg ikke om fremmede ville reagere, hva jeg holder på med er jo ikke deres sak.

 

Unskyld at jeg ler.hehehe. jeg er ganske hekta selv, men jeg tror du tuller om den skjorta med striper.

Hehe, jeg forstår at dette kan virke helt hull i hodet for noen, til og men min mor lo når jeg fortalte at jeg ville ha en slik t-skjorte fra Sparkjøp fordi jeg skal ha den på når jeg flyr.

Men for dere som ennå ikke tror at jeg mener alvor med dette, så har jeg allerede kjøpt striper til å ha på skuldrene.

På fredag går jeg til innkjøp av t-skjorte, så blir jeg gjort til latter av resten av familien også! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en morsom tråd her på forumet! Selv tør jeg ikke fortelle folk at jeg driver med flightsim nettopp på grunn av at folk forbinder denne hobbyen med slike som går altfor langt (etter vanlige sosiale normer) og bruker uniformer og/eller sitter inne i en kasse når de flyr.

Hehe, man får til tider slengt dritt ja.

Men jeg bryr meg ikke noe om det, for innerst inne vet de at de ikke kommer til å si så mye når jeg kommer som fullt utdannet flyger på "High School Reunion" mens de har fått en tørr utdannelse som ikke fører de andre plasser enn bak en grå kontorpult (no affence)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man får til tider slengt dritt ja.

Men jeg bryr meg ikke noe om det, for innerst inne vet de at de ikke kommer til å si så mye når jeg kommer som fullt utdannet flyger på "High School Reunion" mens de har fått en tørr utdannelse som ikke fører de andre plasser enn bak en grå kontorpult (no affence)

 

Men hvis du faktisk vurderer å bli flyger, hva er da vitsen med å leke seg på en flysimulator?

 

en tørr utdannelse som ikke fører de andre plasser enn bak en grå kontorpult

 

Hvis du noen gang blir ruteflyger havner du kanskje bak en blå kontorpult i en Airbus maskin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man får til tider slengt dritt ja.

Men jeg bryr meg ikke noe om det, for innerst inne vet de at de ikke kommer til å si så mye når jeg kommer som fullt utdannet flyger på "High School Reunion" mens de har fått en tørr utdannelse som ikke fører de andre plasser enn bak en grå kontorpult (no affence)

 

Men hvis du faktisk vurderer å bli flyger, hva er da vitsen med å leke seg på en flysimulator?

Fordi jeg ennå ikke har fyllt 18 år, og har små muligheter for å bli rute flyger i denne alderen..

Mens jeg venter "leker" jeg med med flightsimulator..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...