Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 7. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2023 Da er Sim Update 15 under nedlasting. Den viser 5,33G Ja Kjetil, du har rett i det. Den ble stor til slutt. Mye vakkert.👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 *World update 15. Er ca 12GB ferdig installert. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 7. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2023 Heads-up: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 7. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2023 Og da skal det være løst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Oslo manglet i første omgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Jeg måtte slette rolling cache og restarte sim, men da var Oslo på plass. Fotogrammetri dekker sør til Ski. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Takker Kjetil, det hjalp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Hurra, Lillestrøm er også med! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 akkurat sjekket leknes, og ser nydelig ut, så en stor takk til Kjetil for et nydelig scenery. ikke for og virke pirkete😇, men er ikke dette world update 15, stusset når jeg så sim update 15 siden 14 er i beta 😁 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Oslo så fantastisk ut. Og generelt veldig bra terreng overalt. Men et par ting jeg la merke til. Til tider er det VELDIG mye trær... Barcode så veldig forvokst ut. Slotsparken var heftig skau. Blir litt vanskelig å spelle hockey med trær på isen Og lillestrøm og omegn var veldig FLATT... føltes litt sånn FS2004 med high res trær...? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 34 minutter siden skrev Morten: Oslo så fantastisk ut. Og generelt veldig bra terreng overalt. Men et par ting jeg la merke til. Til tider er det VELDIG mye trær... Barcode så veldig forvokst ut. Slotsparken var heftig skau. Blir litt vanskelig å spelle hockey med trær på isen Og lillestrøm og omegn var veldig FLATT... føltes litt sånn FS2004 med high res trær...? Samme her ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 Installerer nå... flyr ikke så mye med photogrammetry, men interessert i å teste det ut her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Det er Kjeller flyplass modellen som fjerner husene på Lillestrøm, slettet den og 3D hus kom fram. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2023 Fremdeles is i fjordene ENKR just nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Kunne ønske man kunne justere ned antall trær i tettbebygde strøk og enda mer byer. Det fleste har ikke femten 30meter høye grantrær i hagen sin. Og i storbyer er det sjeldent mange store trær utover grøntarealene. Skulle tro det er regioner i MSFS2020 man kan angi frekvens, type og snitthøyde på trærne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 1 time siden skrev Robert Hulthin: Fremdeles is i fjordene ENKR just nå Ikke hvis du bruker SU14 beta'en. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2023 Bruker ikke beta men siste oppdatering 1.34.16.0 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) Bare på sandbanken, ENKR i bakgrunnen. 1.35.14 her. Endret 8. november 2023 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Problemet med islagte fjorder blir ikke fikset før i SU14.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 https://itavisen.no/2023/11/08/opplev-norge-som-aldri-for-i-world-update-xv-til-flight-simulator/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Brivik Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Hei! Lastet ned WU15 igår. Alt så ut til å fungere som normalt. Fant ut at ENLK og ENRA ikke var oppgradert. Har sjekket Content Manager og WU15 er ikke inne. Ved ny oppstart av msfs sjekkes det for oppdateringer, men WU15 blir ikke lastet inn pånytt. Hvordan kan jeg få lastet inn denne pånytt. Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 8. november 2023 Full Member Del Skrevet 8. november 2023 Ser at noen sier at oppdateringen var på 5,5GB, mens min var på 2,28 GB. Mangler jeg noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Har du lastet den ned fra Marketplace i tillegg til oppdateringen når du starter simmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 39 minutter siden skrev Tor Arild Danielsen: Ser at noen sier at oppdateringen var på 5,5GB, mens min var på 2,28 GB. Mangler jeg noe? Har du lastet inn fra Marketplace (Nordics..)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Brivik Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Nei, har ikke lastet den ned fra marketplace. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 8. november 2023 Full Member Del Skrevet 8. november 2023 Nei den hadde jeg ikke fått med meg, men nå står den og laster ned. Takk for informasjonen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Brivik Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Hei Kjetil! Tusen takk for hjelpen. Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Ser nesten ut som de bruker Google Maps/Street View. Hus og bygninger ser bra ut enkelte steder, mens på andre plasser er det bare "søl"... Skal ikke veldig langt nord for Lillestrøm før det er som tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Fikk ny, og mer korrekt Askøybro etter WU15. Men default Sotrabro er en katastrofe (noen som kan lage denne?) Har stort sett flydd i området rundt Bergen etter oppdateringen, og ser store forbedringer... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Den 9.11.2023 klokken 20.36 skrev Frank Kristiansen: Ser nesten ut som de bruker Google Maps/Street View. Hus og bygninger ser bra ut enkelte steder, mens på andre plasser er det bare "søl"... Skal ikke veldig langt nord for Lillestrøm før det er som tidligere. I Norge er det kun Oslo (og noe omegn) som har fått TIN (triangulated irregular network). I følge realease notes skal det også være oppdatert høydedata for Norge og "fresh aerial imagery and satellite data across the entire region", men usikker på sistnevnte. https://www.flightsimulator.com/microsoft-flight-simulator-releases-world-update-xv-nordics-greenland/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.