Gå til innhold

ENBR fra RDPresets


Ø.C.H.

Anbefalte innlegg

1 time siden skrev Kjetil WombiiActual:

Ser kjempebra ut, men ser også veldig flatt ut? 

Ser flatt ut, også er det ikke alt som ser helt riktig ut. Broa mellom nye terminalen og gamle har forøvrig ikke en haug av Widerøe logoer men et litt annet pattern. Og texutren på "klossene" som holder broene på nye terminalen ser ikke så bra ut som på ditt scenery. Dog litt dårlig bilde, men når det kommer til detaljer så tror jeg med litt tid og effort kunne du nok laget noe bedre enn dette 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har noen tatt for mye møllers tran. Utvikler kan neppe ha vært kjent i området. Tenker at sjøforsvaret er lite blid for at basen er omgjort til cruisebåt havn. I tillegg er det svært skjelden at en ser så mye båter på fjordene. Det passer heller ikke så bra med generiske båter. Og så er det slope runway da - ikke mye igjen av denne. Et merkelig mønster er det også nord-vest ved bane 17 (her må teksturene sees til).

MEN, jeg skal ikke skyte ned hele dette prosjektet. Det inneholder tross alt mye bra også. RDPreset ENBR trenger helt klart en oppdatering hvor det ryddes opp i sceneryet. Vi får se om det er mulig å gi dem en headsup på dette.
I mellomtiden er ENBR erstattet med Kjetil sitt utmerkede freeware scenery 😊
 

Skjermbilde (449).jpg

Skjermbilde (451).jpg

Skjermbilde (452).jpg

Skjermbilde (453).jpg

Endret av Gunnar van der Meeren
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.12.2022 klokken 18.05 skrev Stein-Ove Rud:


RDPreset har svart på noen poster her: https://flightsim.to/product/enbr-bergen-flesland-airport

 

Så får vi se hva det blir ut av det etter hvert, sendte de en mail om spørsmål ang RW profil etc. 🤔

Det har vært en god del innspill til RDPreset (jeg har ett av dem). De takker for innspillene, og lover at dette skal være rettet i første patch som kommer snart.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det kom en oppdatering i dag. Mye er rettet, men fortsatt en del visuelle ting å gripe tak i. Jeg har ikke testet Jetways, men disse skal være ordnet. Jeg har ikke hatt mye tid til å se på dette, og vil ikke få så mye tid heller før til helgen. Da skal jeg lage en del innspill til RDPresets. Tenker at jeg poster på forumet deres - evt prøver å få kontakt med dem direkte. Det er lagt mye arbeid i dette sceneryet, så det kan være greit å få ryddet bort utilsiktede ting i dette. Derfor er det greit å være konstruktiv i dialogen med dem. 🙂

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...