Ø.C.H. Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Begynner vi å bli bortskjemte? https://fselite.net/content/rdpresets-announces-bergen-flesland-airport/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Trenger Stavanger og et bedre Tromsø så er jeg meget fornøyd 👀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Ser slett ikke verst ut det her, nei! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 hadde vært fint med et bra Evenes scenery også 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Ser kjempebra ut, men ser også veldig flatt ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 1 time siden skrev Kjetil WombiiActual: Ser kjempebra ut, men ser også veldig flatt ut? Ser flatt ut, også er det ikke alt som ser helt riktig ut. Broa mellom nye terminalen og gamle har forøvrig ikke en haug av Widerøe logoer men et litt annet pattern. Og texutren på "klossene" som holder broene på nye terminalen ser ikke så bra ut som på ditt scenery. Dog litt dårlig bilde, men når det kommer til detaljer så tror jeg med litt tid og effort kunne du nok laget noe bedre enn dette 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 2 timer siden skrev Erik Kristoffersen: hadde vært fint med et bra Evenes scenery også Evenes er under arbeid...:) 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Mye bedre enn default, men freeware alternativet vinner ut i fra de bildene de presenterer her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 8. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2022 14 minutter siden skrev Kristoffer Rivedal: Mye bedre enn default, men freeware alternativet vinner ut i fra de bildene de presenterer her. Ja, freeware-versjonen til @Kjetil WombiiActual er veldig bra. Er usikker på om jeg kommer til å bla opp for denne. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 8. desember 2022 Del Skrevet 8. desember 2022 Har ikke finstudere dette, men generelt er jeg litt oppgitt (men ikke overrasket) over at terminalinteriør og annet eye candy prioriteres over riktig rullebaneprofil, AI-tilpassing, bakkemerking osv. Har sett den samme trenden i flere paywareutgivelser. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 Beholder nok Kjetil sin versjon ja 🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 (endret) Her har noen tatt for mye møllers tran. Utvikler kan neppe ha vært kjent i området. Tenker at sjøforsvaret er lite blid for at basen er omgjort til cruisebåt havn. I tillegg er det svært skjelden at en ser så mye båter på fjordene. Det passer heller ikke så bra med generiske båter. Og så er det slope runway da - ikke mye igjen av denne. Et merkelig mønster er det også nord-vest ved bane 17 (her må teksturene sees til). MEN, jeg skal ikke skyte ned hele dette prosjektet. Det inneholder tross alt mye bra også. RDPreset ENBR trenger helt klart en oppdatering hvor det ryddes opp i sceneryet. Vi får se om det er mulig å gi dem en headsup på dette. I mellomtiden er ENBR erstattet med Kjetil sitt utmerkede freeware scenery 😊 Endret 10. desember 2022 av Gunnar van der Meeren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 Det var jo en måte å få cruisebåtene vekk fra Bergen sentrum. 😄 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 11 minutter siden skrev Kristoffer Rivedal: Det var jo en måte å få cruisebåtene vekk fra Bergen sentrum. 😄 God idé! Blir neste forslag fra meg i Bergen Bystyre 😆🤣 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 11. desember 2022 Del Skrevet 11. desember 2022 14 timer siden skrev Gunnar van der Meeren: Blir neste forslag fra meg i Bergen Bystyre Kjekt med politikere som kan påvirke litt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 12. desember 2022 Del Skrevet 12. desember 2022 RDPreset har svart på noen poster her: https://flightsim.to/product/enbr-bergen-flesland-airport Så får vi se hva det blir ut av det etter hvert, sendte de en mail om spørsmål ang RW profil etc. 🤔 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 16. desember 2022 Del Skrevet 16. desember 2022 https://www.rdpresets.com/bergen-flesland-airport-enbr.html Har noen kjøpt denne? Erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 19. desember 2022 Del Skrevet 19. desember 2022 Dette ser jo idiotisk ut, postet dette i en egen tråd før jeg så at det allerede fantes en tråd for denne (burde selvsagt ha sjekket først). Så har en moderator "merget" trådene, og da ble jo spørsmålet bare dumt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 22. desember 2022 Del Skrevet 22. desember 2022 Den 12.12.2022 klokken 18.05 skrev Stein-Ove Rud: RDPreset har svart på noen poster her: https://flightsim.to/product/enbr-bergen-flesland-airport Så får vi se hva det blir ut av det etter hvert, sendte de en mail om spørsmål ang RW profil etc. 🤔 Det har vært en god del innspill til RDPreset (jeg har ett av dem). De takker for innspillene, og lover at dette skal være rettet i første patch som kommer snart. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fornax Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 Patch ute visstnok... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 Jepp, det kom en oppdatering i dag. Mye er rettet, men fortsatt en del visuelle ting å gripe tak i. Jeg har ikke testet Jetways, men disse skal være ordnet. Jeg har ikke hatt mye tid til å se på dette, og vil ikke få så mye tid heller før til helgen. Da skal jeg lage en del innspill til RDPresets. Tenker at jeg poster på forumet deres - evt prøver å få kontakt med dem direkte. Det er lagt mye arbeid i dette sceneryet, så det kan være greit å få ryddet bort utilsiktede ting i dette. Derfor er det greit å være konstruktiv i dialogen med dem. 🙂 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.