Finn Kristoffer Hansen Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Jepp! Den ble sendt inn til marketplace for review idag. Gudene vet hvor lang tid det tar though. Out of curiosity: hvorfor ønsker du å bruke marketplace fremfor orbx central? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd.i.torset Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 50 minutter siden skrev Finn Kristoffer Hansen: Jepp! Den ble sendt inn til marketplace for review idag. Gudene vet hvor lang tid det tar though. Out of curiosity: hvorfor ønsker du å bruke marketplace fremfor orbx central? Supert, XBOX brukere har bare tilgang til Marketplace Finn😊. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 20. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 20. februar 2023 7 minutter siden skrev odd.i.torset: Supert, XBOX brukere har bare tilgang til Marketplace Finn😊. Nei det stemmer ikke...ORBX central. Er fult tillgjennelig,og bruke.👌👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd.i.torset Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 1 minutt siden skrev Steinar Bakke.: Nei det stemmer ikke...ORBX central. Er fult tillgjennelig,og bruke.👌👍 Jøss da har jeg vertfall lært noe nytt i dag, hvordan får jeg tilgang på ORBX central gjennom XBOX? Å eventuelt nedlastning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 20. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 20. februar 2023 31 minutter siden skrev odd.i.torset: Jøss da har jeg vertfall lært noe nytt i dag, hvordan får jeg tilgang på ORBX central gjennom XBOX? Å eventuelt nedlastning. ORBX har ikke noe med XBOX å gjøre. Søk på Google ORBX og last ned for Windows... Det er alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd.i.torset Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 1 time siden skrev Steinar Bakke.: ORBX har ikke noe med XBOX å gjøre. Søk på Google ORBX og last ned for Windows... Det er alt. Nå er det slik at jeg kjører FS2020 på XBOX series X, og for og kunne laste ned Gardermoen til XBOX så er jeg avhengi av og laste den ned på "Marketplace" når den blir tilgjengelig der, fordi Marketplace er den eneste plassen man kan kjøpe og laste ned addons til FS2020 på XBOX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 20. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 20. februar 2023 1 time siden skrev odd.i.torset: Nå er det slik at jeg kjører FS2020 på XBOX series X, og for og kunne laste ned Gardermoen til XBOX så er jeg avhengi av og laste den ned på "Marketplace" når den blir tilgjengelig der, fordi Marketplace er den eneste plassen man kan kjøpe og laste ned addons til FS2020 på XBOX. Åy Åy. Nu fårstår man problemet. Du kjører FS2020 på XBOX`n din i stuen eller et annet rom. Da skjønner man problemet. Da er vel ikke oppdaterings servicen til XBOX`n klar ennå. Via X-box. PS: Der er jo internet tilkobling på din XBOX. Da skal du jo kunne laste ned programmer!.... 😒 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JRE Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 3 timer siden skrev Finn Kristoffer Hansen: Jepp! Den ble sendt inn til marketplace for review idag. Gudene vet hvor lang tid det tar though. Out of curiosity: hvorfor ønsker du å bruke marketplace fremfor orbx central? Jeg har kjøpt alle airports derfra t og synes det er enklest å bare ha alt ett sted. Kommer selvsagt til å kjøpe ENGM også, men vil helst gjøre det fra marketplace om det blir mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd.i.torset Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 1 time siden skrev Steinar Bakke.: Åy Åy. Nu fårstår man problemet. Du kjører FS2020 på XBOX`n din i stuen eller et annet rom. Da skjønner man problemet. Da er vel ikke oppdaterings servicen til XBOX`n klar ennå. Via X-box. PS: Der er jo internet tilkobling på din XBOX. Da skal du jo kunne laste ned programmer!.... 😒 Ja nettilkoblingen er grym den, det er bare det at jeg får ikke tilgang på og laste ned Gardermoen før den er klar på Marketplace, først da får alle som har Xbox tilgang til å laste ned den der, ganske lukket system, ikke bare å laste ned å innstalere noe slik som på PC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 1 time siden skrev JRE: Jeg har kjøpt alle airports derfra t og synes det er enklest å bare ha alt ett sted. Kommer selvsagt til å kjøpe ENGM også, men vil helst gjøre det fra marketplace om det blir mulig. God grunn det:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg liker å ha det komplisert så jeg kjøper/laster ned alltid fra utgiver, eventuelt via utgivers verktøy 😁 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 24. februar 2023 Del Skrevet 24. februar 2023 Til Finn K. Hansen: Kunne du oppdatere området hvor bl.a. babcock holder til med 2-3 parking spot's for fly og hkp? Legger ved noen bilder av området... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 27. februar 2023 Del Skrevet 27. februar 2023 Oppdatering er ute, ser jeg! Noen liste med endringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 27. februar 2023 Del Skrevet 27. februar 2023 Hmm, det er nok den som kom like etter release, fikser CTD pga gammel vdgs modul😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerocool Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg opplever at texture på taxiway eller på gresset forsvinner når jeg ser rundt flyet.. Er det andre som opplever det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd.i.torset Skrevet 24. mars 2023 Del Skrevet 24. mars 2023 Hei Finn, ENGM ble sluppet på Marketplace i går med påskriften (PC ONLY) trodde denne skulle vere XBOX kompatibel? Eller er de snakk om i fremtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joandreas Skrevet 9. april 2023 Del Skrevet 9. april 2023 (endret) vet ikke om orbx har lansert for xbox. hadde det blitt x-plane må jo objektene inn i blender 2.8.3 da modelconverter x ikke vil fungere på det. (orginamlmodellene kansje) Endret 9. april 2023 av joandreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd.i.torset Skrevet 9. april 2023 Del Skrevet 9. april 2023 9 timer siden skrev joandreas: vet ikke om orbx har lansert for xbox. hadde det blitt x-plane må jo objektene inn i blender 2.8.3 da modelconverter x ikke vil fungere på det. (orginamlmodellene kansje) ORBX Finn Hansens ENHA Hammerfest Scenery er tilgjengelig for nedlastning til XBOX FS2020 fra Marketplace, så noen norske flyplasser er jo allerede tilgjengelig der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 10. april 2023 Del Skrevet 10. april 2023 Det ble sendt til microsoft forrige uke:) Så snart'ish? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd.i.torset Skrevet 10. april 2023 Del Skrevet 10. april 2023 7 timer siden skrev Finn Kristoffer Hansen: Det ble sendt til microsoft forrige uke:) Så snart'ish? Erfaringsmessig ca 3 uker etter det er innsendt👍 gode nyheter Finn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 27. april 2023 Del Skrevet 27. april 2023 Igang med testing på xbox denne uken, stay tuned! 😗 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 27. april 2023 Del Skrevet 27. april 2023 Har tatt noen turer fra ENGM i dag med avgang fra 01L. Har lagt merke til at det er et lite område på TWY som alltid er dekket av snø (A1+A2). Er det mulig å gjøre noe med det, eller ligger problemet i simmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 27. april 2023 Del Skrevet 27. april 2023 Det er et sim issue. Samme grunn som oppstillingplassene er dekket av snø. Det er betong under der, og ikke asfalt og simmen velger å legge snø der for en eller annen grunn da texturen er lysere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd.i.torset Skrevet 1. mai 2023 Del Skrevet 1. mai 2023 Den 27.4.2023 klokken 20.58 skrev Finn Kristoffer Hansen: Igang med testing på xbox denne uken, stay tuned! 😗 Vet du noe om hvordan testingen går? Justsim sitt ENGM ble sluppet for XBOX et par uker siden, å skal vi tro flere så er det ganske tungdrevet og har en del memory issues som skaper problemer, går fint for Series X brukere, men series S sliter mye mer. Vill tro dette sceneryet er mer gjennomført mtp performance på tross av at det er mer gjennomført detaljmessig i motsetning til justsim sitt, følger med i spenning 🙌. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 1. mai 2023 Del Skrevet 1. mai 2023 Det jeg har hørt så langt er at performance er bra! Har noen issues med programmeringen av VDGS og jetways som hopper litt i animasjonene, så venter på at en 3. part skal fikse det:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd.i.torset Skrevet 20. juni 2023 Del Skrevet 20. juni 2023 Er det noe updates på Xbox fronten? 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd.i.torset Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Den 2.5.2023 klokken 1.57 skrev Finn Kristoffer Hansen: Det jeg har hørt så langt er at performance er bra! Har noen issues med programmeringen av VDGS og jetways som hopper litt i animasjonene, så venter på at en 3. part skal fikse det:) Da har de gått 6 mnd siden sist, vet du om det har skjedd noen utfordringer de ikke klarer og løse siden den ikke har blitt sluppet til Xbox? Mvh Odd Ivar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Det burde være klart ca til juletider:) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. februar Premium Medlem Del Skrevet 29. februar Litt oppdatering på ORBX for de som ikke har fått det med seg 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Noen som har release notes for denne oppdateringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.