Gå til innhold

Nye bilder fra ORBX / Finn Hansens ENGM


Anbefalte innlegg

Det må sies at dette er mitt største prosjekt hittil - det er en STOR flyplass😅 Og som Robert sier, så gjør jeg dette ved siden av full jobb. Med ny stilling med lederansvar, samt det å prøve å nyte den korte sommeren vi har, så har det vært lite fremgang de siste 3 månedene.

Det meste er ferdig modellert, og har de siste ukene fått lagt teksturer både utvendig og innvendig på pir nord. Har nok gått litt i fellen hvor man har for -mye- referansebilder, og gjerne vil inkludere absolutt ALT 🙄 Skal prøve å begrense meg..

 

Alt er W.I.P :

Screenshot_13.png.dd277802511b82506b125d20eba45426.png

Screenshot_15.png.752c12446d7b0b874ed8ea58a9c28bca.png

Screenshot_14.png.47668c808617bdc512961c9e0d2294fd.png

  • Like 15
  • Thanks 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.1.2023 klokken 13.44 skrev Finn Kristoffer Hansen:

Det er målet ja! Samt at jeg skal ta en titt på X-plane konvertering :)

Fantastisk, vi er mange i xbox miljøet spesielt nordmenn som ser frem til at vi skal få hovedflyplassen tilgjengelig ✈️, du har gjort en fantastisk jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.1.2023 klokken 13.44 skrev Finn Kristoffer Hansen:

Det er målet ja! Samt at jeg skal ta en titt på X-plane konvertering :)

Når du er ferdig med pågående prosjekter krysser jeg fingrene for at resten av porteføljen din på sikt finner veien til Xbox også 🤞

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden skrev Finn Kristoffer Hansen:

Tja, visste ikke at det var såpass mye interesse for det faktisk!  Det krever egentlig ikke så mye arbeid, men vi har ikke noe særlig bra verktøy for å få testet det i etterkant. Skal se på det :)

Der er faktisk ganske stor interesse for det, MS Xbox og Asobo har klart kunstverket med og fått modifisere simmen optimalt for konsollene, jeg kjører Series X i 4K og jeg er mektig imponert over hvor bra dette faktisk kjører. Dette når inn til en helt ny skare av dekstoppiloter som virkelig får øynene opp for fs2020 og mulighetene simmen har og tilby. Det er noen få flyplasser i norge som er tilgjengelig på Marketplace slik som Aerosoft ENVA og MM Simulations ENTC Tromsø og en del kortbaneflyplasser som for eksempel ENOV og ENSD. Men det er klart når man vet at du har andre detaljerte å viktige flyplasser tilgjengelig så vill etterspørselen vere der 😊 så dette vil du nokk ha igjen for Finn😎

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

https://forum.orbxdirect.com/topic/215972-engm-oslo-gardermoen-airport-previews/#comment-1826942

Bare å følge med her her sier de Januar

Expected release is January 2023 and the price will be AUD29.99 (approx. GBP 17 | USD 21.00 EUR 19)

 

Keep an eye out for more previews as we get closer to release!

Expected release is January 2023 and the price will be AUD29.99 (approx. GBP 17 | USD 21.00 EUR 19)

 

Keep an eye out for more previews as we get closer to release!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...