KapteinWestad Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 14 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 👏👏👏 (Håper på Flesland også 🤗) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Bra jobba 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Ser flott ut, gleder meg til å teste selv! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 16. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 Ser veldig bra ut 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 16. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 Whoop whoop! ❤️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Not bad at all, da kan jeg orke å fly dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabrak Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Imponerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Hvor laster man ned Gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. september 2020 du må nok vente til 19de da kan du sikkert trykke på linken en plass (tipper her)https://flightsim.to/c/scenery/airports Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 OK Robert, har ikke fått med meg det jeg, thanks 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 17. september 2020 Forfatter Del Skrevet 17. september 2020 6 timer siden, Morten Aalberg skrev: Hvor laster man ned Gardermoen https://flightsim.to/profile/KapteinWestad 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Gleder meg stort. Håper dog noen kan se på ENCN, Alta, Tromsø, Bodø, og Ski Flyplass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 18. september 2020 Forfatter Del Skrevet 18. september 2020 39 minutter siden, Morten skrev: Gleder meg stort. Håper dog noen kan se på ENCN, Alta, Tromsø, Bodø, og Ski Flyplass Ettersom Ski er min lokale flyplass skal man ikke se bort fra en liten fix på den 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 5 minutter siden, KapteinWestad skrev: Ettersom Ski er min lokale flyplass skal man ikke se bort fra en liten fix på den Det hadde vært kult. Var mest at det relativt flate området der var nokså kuppert som jeg reagerte mest på. Ellers er jo flyplassen ikke så mye i bruk i dag sammenlignet med for 20-30 år siden. Den gang de faktisk hadde FLYShow der og jeg som guttunge fikk min første næropplevelse med F16 og div andre fly. Barndomsminner som gjør at den flyplassen, selv om det bare er en gresstripe... ligger nært til hjertet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Dette blir helt nydelig! Spesielt tidspunkt det legges ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Ute nå! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.