Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 4. oktober 2020 Fuelpumpene er visst ikke så gode å få knekken på sies det og @Tore Strandenlar oss vente litt til ser det ut til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 På 26.9.2020 den 14.23, Dani skrev: Noen som har peiling som kunna tatt en kjapp overhaling på flystripa på Øian i Meråker? Øian er ferdig, forhåpentligvis bra nok slik den er nå. 😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Moldestad Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 veldig bra jobba alle sammen, Tusen takk for dette mesterverket av fixer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 ENBA - Svalbard/Barentsburg Heliport Kort stripe på 120 meter, så jeg anbefaler et lite fly 🙂 ENDI - Geilo/Dagali En på Flightsim.to som ønsket seg noe å lande på, så jeg ordnet "noe". Er denne HELT stengt, eller hva er status? Jeg landet der selv for noen få år siden, men det står at den nå er under hammeren for salg... 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 6. oktober 2020 https://no.wikipedia.org/wiki/Geilo_flyplass,_Dagali https://www.geilolufthavn.no/nb/avgifter/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jeg har lagt til en fix for ENRS som fjerner alle trærne der oppe. Litt fiskebåter og biler ble det visst også, og et tårn... ENRS - Røst (Treefix) 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Til info, så blir jeg ikke sur og vonbråten om noen bestemmer seg for å ta over og lage nye versjoner av det jeg har lagt ut. Jeg er kun interessert i så bra dekning som mulig på flyplasser (legge til det som mangler), så om noen brenner for å lage nye versjoner så blir nok jeg like glad som andre når dette dukker opp 🙂 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Olav Løvbak Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 On 4.9.2020 at 20.48, Augustin Winther said: Greit å ha en sentral liste som linker til posts, i stedet for å leite igjennom forum Helt supert å få en samlet oversikt over nye norske flyplasser til MSFS! :-) Enda LITT bedre ville det vært å få dem samlet i en felles nedlasting, slik som med liveries i MegaPack. Dette både fordi det nå er en manglende navnestandard for de norske airport-katalogene i Community, men kanskje aller mest fordi det fortsatt er krevende å holde oversikt over hvilke flyplasser som er oppdatert, patchet osv. Men det krever at noen er villig til å gjøre "samlejobben", og alt krever innsats - jeg er klar over det :-) Så takk uansett til alle som har gjort en flyplass-innsats i Norge! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 14. oktober 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. oktober 2020 2 hours ago, Per Olav Løvbak said: men kanskje aller mest fordi det fortsatt er krevende å holde oversikt over hvilke flyplasser som er oppdatert, patchet osv. Veldig enkelt å holde oversikt om man har konto på flightsim.to der så og si 90%+ av de norske sceneryene er 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 ENBR - Flesland med default bygninger er nå lagt på flightsim.to. Har oppdatert ENZV - Sola med noen erfaringer fra Flesland. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Da har jeg rettet ut terrenget litt på ENOV, samt justert litt her og der... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runrn Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Noen som kan legge opp ENKJ? Er en pakke for p3d som kan kanskje gjenbrukes? http://flightsimnorway.com/addons/?funct=info&pack=aon 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 ENCN kjevik i listen får en 404 not found. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. februar 2021 12 minutter siden skrev August78: ENCN kjevik i listen får en 404 not found. den funker herhttps://flightsim.to/file/3877/kristiansand-kjevik-encn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Brandsgård Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Nå finnes endelig ENDI Dagali Flyplass, men bygningsmassen ligner ikke akkurat... 😂 Ikke lett å se på det ene bildet under riktignok, men jeg fløy akkurat over der i simmen for å sjekke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 1 time siden skrev Torbjørn Brandsgård: Nå finnes endelig ENDI Dagali Flyplass, men bygningsmassen ligner ikke akkurat... 😂 Ikke lett å se på det ene bildet under riktignok, men jeg fløy akkurat over der i simmen for å sjekke det. Er vel en freeware-modd, dette - den har vært tilgjengelig siden oktober men er oppdatert med "stjerne" i flight planneren i MSFS en av de siste dagene, så det er kanskje derfor den ikke har kommet fram så godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 3 timer siden skrev Dag Baardsen: Er vel en freeware-modd, dette - den har vært tilgjengelig siden oktober men er oppdatert med "stjerne" i flight planneren i MSFS en av de siste dagene, så det er kanskje derfor den ikke har kommet fram så godt. Stemmer det... Jeg la stjerne på alle mine addons "siden alle andre gjorde det" 🙂 ENDI er vel egentlig ikke aktiv, så den ble laget kun på forespørsel fra en som hadde lyst på den. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Den 12.2.2021 klokken 16.14 skrev Frank Kristiansen: Stemmer det... Jeg la stjerne på alle mine addons "siden alle andre gjorde det" 🙂 ENDI er vel egentlig ikke aktiv, så den ble laget kun på forespørsel fra en som hadde lyst på den. Må innrømme at jeg har vært der 2-3 ganger siden modden ble lagt inn. Deilig plass for et VFR-stopp enten på vei til eller fra Geiteryggen og Klanten/Leirin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Jeg la inn meråker sin stripe, men når jeg starter opp er den nedgrodd og ikke som på screenshots når jeg lastet ned. Den ligger i "Community" sammen med resten. Kan det være andre sceneries som forstyrrer? FSX hadde en scenerylist der man kunne prioritere men noe slikt finner jeg ikke ut av på fs2020. Noen som har gode tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Røst Tree fix kan fjernes da noen har laget bedre fix for et langt større område 🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 1 time siden skrev Dani: FSX hadde en scenerylist der man kunne prioritere men noe slikt finner jeg ikke ut av på fs2020. Noen som har gode tips? Prioritering på den måten finnes visst ikke foreløpig i 2020. Men har du prøvd exclusion polygons? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 La inn denne i påvente av at noen forbarmer seg over Kjeller 🙂 Haukåsen Radar Dome 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Da er ENEV/Evenes lagt ut - det bør i alle fall være korrekte ramps/gates. Har litt å gjøre på taxiways (underlag), men lys på taxiways/aprons skal fungere nokså greit. https://flightsim.to/file/9327/enev-harstad-narvik-airport-evenes 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 3. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 3. mars 2021 Den 2.3.2021 klokken 16.02 skrev Frank Kristiansen: La inn denne i påvente av at noen forbarmer seg over Kjeller 🙂 Haukåsen Radar Dome Tusen takk for Haukåsen! Det er jo et viktig inn og utflygningspunkt fra Kjeller Har vært så "nakent" og veldig urealistisk uten den radaren der ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Heisann, Haukåsen radar, kjempeflott referansepunkt, så får vi bare fortsette å krysse våre fingre for Kjeller, savner den utgaven vi hadde i FSX, den var helt rå. Har sittet mange timer på tribunen ved bilparkeringen der og kost meg i ettermiddagsola. Masse snadder av fly å sitte å se på, gode minner. For ikke å glemme mange hyggelige folk med samme sykdom å prate med også. Nok om det. Frank, kunne du ikke forbarme deg over den lignende kuppelen som mangler på Gråkallen ved Trondheim, også masten på Vassfjellet. BEgge disse er viktige referansepunkter mtp VFR i vårt område. Gråkallen er forøvrig NDB den dag i dag frekv: 358. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 20 minutter siden skrev Morten Aalberg: Heisann, Haukåsen radar, kjempeflott referansepunkt, så får vi bare fortsette å krysse våre fingre for Kjeller, savner den utgaven vi hadde i FSX, den var helt rå. Har sittet mange timer på tribunen ved bilparkeringen der og kost meg i ettermiddagsola. Masse snadder av fly å sitte å se på, gode minner. For ikke å glemme mange hyggelige folk med samme sykdom å prate med også. Nok om det. Frank, kunne du ikke forbarme deg over den lignende kuppelen som mangler på Gråkallen ved Trondheim, også masten på Vassfjellet. BEgge disse er viktige referansepunkter mtp VFR i vårt område. Gråkallen er forøvrig NDB den dag i dag frekv: 358. Send meg GPS koordinatene, så skal jeg legge inn både de og den som mangler i Stavanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Oy, hvordan finner man sånt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Gråkallen: 63.421134010139816, 10.252178848848107 på Google Maps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Det finnes en bråte med master og baller i en add-on som finnes på flightsim.to: https://flightsim.to/file/2605/we-love-vfr-region-1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 4. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 4. mars 2021 Litt ute av scenery loopen i det siste...er Tryvannstårnet med noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.