Dag Baardsen Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 11 minutter siden skrev MagTvei: Oops I alle dager - finnes det en mod eller noe for manglende nesehjul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 15 minutter siden skrev MagTvei: Vinterdag i Bodø: Nord-Norge generelt kler jagerfly ekstra godt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 (endret) 18 minutter siden skrev Dag Baardsen: I alle dager - finnes det en mod eller noe for manglende nesehjul? Mulig det er noe som følger med WB-sim mod'en. https://www.justflight.com/product/wb-sim-172sp-classic-enhancement Endret 19. januar 2023 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 Duxford EGSU idag 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. januar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 29. januar 2023 Spennende oppgradering, håper å få testet denne på tampen av helga 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Håkon Bergseng Skrevet 5. februar 2023 Del Skrevet 5. februar 2023 (endret) Reutsjekk på Twin Otter. Utføres ved landingsrunder i Resolute Bay CYBR langt nord i Canada. -37 grader og første gang jeg har sett "ice crystals" på metar. XP11. Endret 5. februar 2023 av Tor-Håkon Bergseng 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Håkon Bergseng Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 SK66 på vei til Østersund fra Stockholm med buken full av ski. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Håkon Bergseng Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 Saab 340A operert av Pacific Coastal Airlines for Westjet Link på final til Calgarys bane 17L fra Cranbrook godt inne i Rocky Mountains. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 Dere tåler et par MiG-shots til? Har kanskje blitt litt i overkant denne uken. 😅 Jeg har det definitivt gøy. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 Samling av Huntere på Duxford i kveld 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 12. mars 2023 Ha ha ha, tidenes dårligste timing for min del. Hadde endelig skaffet meg F-16, og kastet ut alle "Hunter`ne " ( som jeg syntes tok opp alt for mye plass i hangaren ). Så under dagens Hunter-samling på Duxford, stilte jeg med F-16 😵 . Var en tur oppom formasjonen, men valgte å trekke meg stille unna, og fikk med meg en enestående flott oppvisning i formasjonsflyvning, fra parkeringsplassen 😬 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 (endret) Hehe, hadde dyttet Hunteren inn på langtidslageret selv, men måtte dra den ut igjen i dag, det så jo for dumt ut med fem A320 i tett formasjon! Endret 12. mars 2023 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 3 timer siden skrev MagTvei: Hehe, hadde dyttet Hunteren inn på langtidslageret selv, men måtte dra den ut igjen i dag, det så jo for dumt ut med fem A320 i tett formasjon! Når du flyr F-16 så fikser du lett overflødige A320 ved å sende noen AIM-9 i dem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 6 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Når du flyr F-16 så fikser du lett overflødige A320 ved å sende noen AIM-9 i dem Ha ha, nei de var altfor imponerende dyktige til å eliminere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 13. mars 2023 Sitat Hehe, hadde dyttet Hunteren inn på langtidslageret selv, men måtte dra den ut igjen i dag, det så jo for dumt ut med fem A320 i tett formasjon! Ja det så veldig dumt ut, men jeg hadde begrenset tid til overs, så jeg valgte å sitte i F-16 å se på det imponerende showet ( det var faktisk imponerende selv om de så ut som A320 ) 🤩. Forresten, hvilken gjeng var det som fløy, og var det forhåndsannonsert at det skulle være flyshow ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 Det har vært en gjeng som har fløyet en del på Duxford i det siste når jeg har vært innom der, har alltid sett dem som A320 selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 (endret) 26 minutter siden skrev Fredrik Edvardsen: Det har vært en gjeng som har fløyet en del på Duxford i det siste når jeg har vært innom der, har alltid sett dem som A320 selv Da trenger du bare denne som er gratis og veldig bra: https://flightsim.to/file/35150/hawker-hunter-package Endret 13. mars 2023 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 Regner med de fleste her gjenkjenner denne cockpiten? Når man ikke sloss med andre fly er det gøy med litt testflyging for å se hva div. maskiner kan klare. Strevde en stund med å funne ut hvordan jeg skulle komme over mach 2, men det løste seg fint når jeg kom over 35.000 fot. Deretter var det bare å gi bånn pinne og klatre, til jeg nådde det som til nå er min personelige høyderekord i WT, det gledes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 14. mars 2023 "oksen" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 På besøk hos norgesvenner på Goodwood 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 Fantastiske forhold ut fra Bodø 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Håkon Bergseng Skrevet 22. mars 2023 Del Skrevet 22. mars 2023 (endret) Fire kjappe fra WIF3G fra Torp til Flesland. Endret 22. mars 2023 av Tor-Håkon Bergseng Skriveleif 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 24. mars 2023 Del Skrevet 24. mars 2023 ENBO med Arrow IV idag 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. mars 2023 Del Skrevet 24. mars 2023 DCS: Landing i Oman med F-16 etter vellykket oppdrag sammen med F-18 Hornet. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 På vei fra ENEV til ENDU 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 Litt ymse 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.