Gå til innhold

FTXN, AoN og NE Norway


Anbefalte innlegg

Jeg liker å se bilder av Molde, Benjamin. Jeg har tatt av og landet der, mens Braathens var på sitt "tøffeste". Med andre ord, de satte 737'en så hardt ned på runway at det kjentes som understellet skulle komme opp i kaffekoppen. Senere fløy jeg med WIF derfra, over de forbaska romsdalsfjellene, og jeg hater turbulens! :o ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig flyplass, og interessante approacher fra sør. Snike seg inn bak Vestnes, 180 grader turn, lande. Approach øst er også spennende. Offset ILS. Piloten MÅ ta siste svingen manuelt. Glem autolanding. Det samme gjelder for ENBO øst, og for gamle Fornebu: A la Kai Tak må man ha hendene på rattet. Offset ILS er jo sånn. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en kombinasjon av FTX sine lys og Night Environment Norway fra Aerosoft. Det er

nok sistnevnte du tenker på. Den dekker utrolig godt og ser veldig bra ut, selv fra avstand :)

 

http://en.shop.aerosoft.com/eshop.php?action=article_detail&s_supplier_aid=13212&s_design=DEFAULT&shopfilter_category=Flight%20Simulation&s_language=english

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut Benjamin. Har selv kjøpt AS sin Night Environment Norway. Synes at denne ble i overkant  for mye "juletre" for meg. Den følger ikke broene (går rett i sjøen), og stjeler endel FPS. Night Environment kunne vært bra dersom man kan stille inn hvor mye lys man ønsker. Jeg ser at det er inaktive nivåer i Scenery Library (nivå 3 ser ut til å være default). Vil det påvirke mengden med lys å benytte et av de lavere nivåene? Slik Night Environment fremkommer på bildet ditt Benjamin, virker det veldig bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...