Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å se bilder av Molde, Benjamin. Jeg har tatt av og landet der, mens Braathens var på sitt "tøffeste". Med andre ord, de satte 737'en så hardt ned på runway at det kjentes som understellet skulle komme opp i kaffekoppen. Senere fløy jeg med WIF derfra, over de forbaska romsdalsfjellene, og jeg hater turbulens! :o ::)

Skrevet

Herlig flyplass, og interessante approacher fra sør. Snike seg inn bak Vestnes, 180 grader turn, lande. Approach øst er også spennende. Offset ILS. Piloten MÅ ta siste svingen manuelt. Glem autolanding. Det samme gjelder for ENBO øst, og for gamle Fornebu: A la Kai Tak må man ha hendene på rattet. Offset ILS er jo sånn. ;-)

Skrevet

Molde er uten tvil en plass som er verdt å besøke

i simmen. FTXN setter et litt ekstra preg overalt og det

er interessant å se hva forskjellene er fra alt det vi hadde

før :)

Takk skal du ha, Ernie. Har endelig fått lagt inn TS3 igjen så kanskje

vi snakkes der en dag? ;D

Skrevet

Kanskje jeg skal gi Night Environment et forsøk. Savner opplyste byer, men jeg svinser jo stort sett rundt på 30.000 fot, så det skal litt til for å gi meg det jeg ønsker. Blir lange avstander som du sier.

Skrevet

Tror ikke du vil angre på den, Geir. Opplever faktisk å se disse lysene på grei avstand

når jeg ligger på marsjhøyden til tider. :)

Hyggelig å høre at jeg fikk deg til å dra kortet ;D Som skrevet så er det nok ingen bomkjøp, og

det var godt å høre at resultatet ble bra for deg også :)

Skrevet

La inn FTXN + Night Env. Nor i går og tok meg en tur langs kysten i nattemørke og må si jeg likte det jeg så. Fint varmt lys fra byer og tettsteder på en måte jeg aldri har sett før.

Angrer ikke

• Premium Medlem
Skrevet

Da her jeg også latt meg friste, til tross for at jeg har økende skepsis til kvaliteten i Aerosoft sine produkter. Men Twin Otteren er jo fin fin, så jeg tar en råsjangs!

Skrevet

Ser veldig bra ut Benjamin. Har selv kjøpt AS sin Night Environment Norway. Synes at denne ble i overkant  for mye "juletre" for meg. Den følger ikke broene (går rett i sjøen), og stjeler endel FPS. Night Environment kunne vært bra dersom man kan stille inn hvor mye lys man ønsker. Jeg ser at det er inaktive nivåer i Scenery Library (nivå 3 ser ut til å være default). Vil det påvirke mengden med lys å benytte et av de lavere nivåene? Slik Night Environment fremkommer på bildet ditt Benjamin, virker det veldig bra...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...