Geir-Anders Hansen Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 ok Flott Geir, håper det blir på søndag da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Streaming er jo ikke live, bare opptak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Sitter og koser meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Når trekkes tårnturen? Må passe på å komme meg tilbake innen det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Tårntur er trekt mener jeg. Står info på skjermene ser ikke ditt navn der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Kaniewski Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Takker for en fin dag der oppe! Film kommer plutselig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ikke mange våkne folk i følge live streamen iallefall, men men, leggetid nå, godnatt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Det her har vært helt knall i år. Takk for nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Takk for en herlig helg!! Nå må jeg hjem og sove... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Tusen takk for laget. Hold ut i 5 nye år (eller var det 6?) så jeg får tatt med guttungen når han blir eldre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Takk for engasjemanget folkens, og takk til alle i crew, dere har gjort en fantastisk jobb alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Takk selv Geir. Årets FLG har vert fantastisk. Tusen takk for den utrolige jobben dere legger ned for å få til dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 18. mars 2012 Premium Medlem Del Skrevet 18. mars 2012 Tusen takk til alle i FLG team 2012 for fin helg. Det var utrolig morsomt å være med å dyrke hobbyen sammen med over 60 andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Da var jeg vel hjem etter ei stor helg. Meget hyggelig å hilse på både nye og gamle bekjentskaper. Etter denne helga er hjerna full av inntrykk på god stemning, gode komentarer, intresante tips både på soft og hardware og ikke minst en tur i Beech simulatoren som rett og slett var helt rå. Jeg kan med hånda på hjertet si at før denne Beech turen så hadde jeg nok sikkert med flere andre innbilt meg at: "Yess, jeg er såpass dreven på flysim at jeg sikkert hadde klart å lande ett fly uten problemer hvis det hadde vært nødvendig" Vel denne simulator turen ødela den illusjonen. Makan til landinger denne dagen er det vel lenge siden instruktøren har vært med på tenker jeg. Men fytti ******* så moro. Stooooor takk til gutta på Lufttransport i sammarbeid med Geir som gjorde dette mulig. Jeg vil også sende en stor takk til alle deltagere, besøkende og ikke minst resten av Crewet for ei kjempehelg. Jeg gleder meg allerede vilt til neste FLG-- :grin: Vi sees. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Tusen takk for en flott helg alle sammen. Dette var mitt første, men definitivt ikke det siste FLG'et mitt! Er dato for neste FLG bestemt? :grin: Ble møtt av denne kjempen på Gardermoen på vei hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hei. Ønsker og bruke litt mere tid på ny dato for flg, dette fordi vi ser på koordinering med våre svenske venner. Jeg kommer tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Takk for en super helg. Masse blide fjes og høy stemmning er betaling nok for mye slit i forkant av FLG. Ser allerede frem til neste event. Håper at alle koset seg, knyttet nye bekjentskaper og fikk inspirasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Takk for en super helg alle sammen! Jeg beklager at jeg ikke fikk lagt ut noen VATSIM-guide i forkant av FLG, men jeg skal få snekra sammen noe i løpet av kort tid. Det ble rett og slett for mye jobbing på meg under FLG; mye som skulle koordineres og ordnes hele tiden. Ser frem til neste års event! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Tusen takk for i år! Gøy å treffe dere, som vanlig! På VATSIM-fronten kan vi skilte med 230 flybevegelser på Gardermoen, i døgnet lørdag fra 00:00UTC til 23:59. En soleklar nr. 1 i hele verden. Det er 80 mer flybevegelser enn andreplasen, Lisboa, som også hadde realtime event Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Gratulerer Daniel og dere andre. Jeg er ikke overasket, dere gjør en kjempe jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Blir det FLG 13? Har gledet meg lenge, men pappa hadde vakt den helga. Han skal sørge for at han får vakt en annen gang, om det blir. Da hiver vi oss i bilen fra Florø, med destinasjon Oslo God påske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hei, det jobbes i bakkant, og info kommer når den er klar. Og sjansen er vell relativ stor da vi har gjort dette 5 ganger før:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Om ikke din far kan så er det jo andre i fylket som mest sannsynleg skal på FLG2013 også. Så å komme seg til Gardermoen og verge, skal nok ikke vere det største problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg skal no i alle fall på FLG, om det blir. Bor i Førde, så er ikke så fryktelig langt i fra Florø det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Haukland Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Blir nok å se meg der og vil jeg tro.. Håper det blir noe da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Pappa har reservert seg for vakt Jan-Mar bare sånn viss det skulle bli noe av 2013. Da dukker nok jeg opp. Men bare ett sprøsmål; Må fattern betale for å sitte inne i lokalene å se på meg fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hei, akkurat nå kan jeg ikke jeg bekrefte 2013, men tror at det vil komme en bekreftelse på no go eller go for 2013 etter sommeren. Men han må ikke betale nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 4. juni 2012 Premium Medlem Del Skrevet 4. juni 2012 Håper det blir noe av flg 2013. Brukte flg 2012 på å bygge drivisstasjon sebra (fra SOS Norpolen av Alistair McLean). Ca 2 timers flytur nordover fra Longyearbyen. Når den var ferdig på søndag, var det motvind og 3 timer sørover i snøvær til Longyear. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.