Gå til innhold

FLG 2012


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Hei, for de av dere som ikke kommer dere på FLG, vil det være Flightsimlan TV , og det som er av aktiviteter 48 timer ila FLG.

 

Her vil det komme et sende skjema etterhvert, men foredrag, liten hilsen fra Ivar fra midtøsten, hannes arbeidsdag etc vil broadcastes. Ellers se www.flightsimlan.com .

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Jeg er med i FLG 2012 teamet,og har fått i oppdrag å få med så mange som mulig simulator byggere.Vi kommer til å oppholde oss på fly muset om dagen og på Hotellet på kvelden i sosialt samvær. Til de av dere som kunne tenke seg å ta med simulatoren,koster det ikke noe å delta på FLG.En gulrot skal vi også gi dere.Dere får 20min gratis tid på DC 10 simulatoren.Så de av dere som kunne tenke seg å delta med simmen,737 eller et annet fly,så gi meg beskjed på mail: olejonny@snarheim.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei Folks, forvent uppdate til uka....da håper jeg at jeg kan lansere flere bra points, men synes det ser veldigf bra ut så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Kjempe flott. Vi har nå adressene til alle sammen som er påmeldt, og vi skal spørre pent om noen kunne tenke seg og ta med seg noen i bilen for og dele på bensinutgifter etc. Nå begynner vi og bli en fin gjeng, og vi trenger flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Om noen sitter på gjerde og vurderer har vi påmeldte som kan ta med seg noen mot at de kansje deler bensin utgifter.

Dere tar kontakt med paamelding@flightsimlan.com om dere er intreserte i dette.

 

Halden en stk plass tilgjengelig.

Lillehammer 2 stk plass tilgjengelig.

Molde eller Kristiansund en eller to stk tilgjengelig

Rakkestad / Sarpsborg 2 stk tilgjengelig

 

Oppdateres fortløpende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Om noen her har tillgang til Sim Nor forumet, hadde det hvert fint om dere replikerte denne beskjeden. Jeg har nemmelig ikke tilgang der. ( jeg er av en eller annen grunn slettet som både mod og bruker av fora...ja ja...) sikkert fordi jeg er en slik ein fæl type...eller at noen ikke har tatt medisinen sin, det vet vi ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Flightsim.no har forøvering blitt hovedsponsor for FLG. De har kommet med en fantastisk pakke som det var vanskelig og si nei til. Desverre er avtaler regulert via en NDA så vi kan ikke si mere om denne. Men flott gjort av Flightsim.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...