Andrew Thomsen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Denne er ikke så vanskelig å gjette hvor er? En litt hardere nøtt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Svinesundsbroen øverst og Osterøybroen under? Mener å kjenne meg igjen i omgivelsene til Osterøybroen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Solvang Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Øverste er nok svinesundbrua, den andre ser ut som tjelsund brua, mulig jeg tar feil men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Svinesundbrua og Osterøybrua. Skarnsundbrua er neste, litt justeringer igjen før utplassering i simmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 GoGo Fredrikstadbrua :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Ramberg Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kanoners! :grin: Äntligen en Svinesundsbro! Tusen tack Andrew! Hasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 bro nummer 2 tror jeg er i Harstad..tjeldsund-brua! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 13. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 13. september 2011 Siden du er så godt igang med broer Andrew....kommer den en for Mjøsbrua også (mellom Biri og Moelv)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Skal det være, så skal det være! (Rampe fra en av sidene, ikke ferdig med å justere texturer). Andre bruer: Kun etter min egen liste :wink: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Første Svinesundbro hadde presisjon den. Kilometer-presisjon :whistle: . Denne begynner å komme seg innenfor virkelighetens mål...buen er 247 meter lang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Pent, pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Var det Tjelsund-brua? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 14. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2011 Nei det er ikke, Tjeldsund brua. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Enda bedre nå, Geir. Buen er endelig etter spec...tynnere på midten, svakt skrånende nedover i bredde og høyde. Og da er Norge og Sverige behørig knyttet sammen. To broer... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 oh yeah :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det var et fint tillegg Andrew! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 14. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2011 I'm eager to download. :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Ramberg Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Toppen! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Takk for tilbakemeldinger :smile: Gamlebrua er bare satt inn i hui og hast, for å vurdere terrenget. Det er ikke bare å lage en bro. Det skal fjernes veier, og nye må legges. Autogen må fjernes langs broene. Så det er litt igjen, før jeg oppdaterer Norske Broer pakken. Antall broer vil da øke fra 13 til 18. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Flott broarbeid Andrew. Broene er kanskje ikke det man ser oftest når man cruiser rundt med NGXen, men når man for eksempel kommer inn til 17 på Flesland så hadde det ikke blitt det samme uten Askøy- og Sotrabroen. Så takk for innsatsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Det var flights med NG i FS2004 som fikk meg til å lage Bergensbroene. Siden ble det fler...også av hensyn til turer med småfly. Her er broer ferdig tilpasset terrenget. Det gjenstår å bytte alle veibaner. Antall broer kom opp i 20 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Norske Broer 1.3 lastes opp til filbiblioteket senest mandag kveld. Ny broer er: Svin 1 og 2 ... :grin: ... , Fedafjorden bru, Lysefjordbrua, Osterøybrua, Haglsundbrua, Gjemnessundbrua. Siste oppdatering var i 2009. Med denne oppdateringen er endelig alle FS2004 broene mine lagt over til FSX...og da mener jeg 100% FSX. Det er sikkert også noen som lurer på hvorfor jeg blander broer og bruer. Jeg har blitt beroliget med at de fleste blander begreper der, så pytt pytt :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Vakert vakert Andrew. Ser fram til å sette mine klør i denne pakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg tar bølgen. Gleder meg til å installere de nye broene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det er sikkert også noen som lurer på hvorfor jeg blander broer og bruer. Jeg har blitt beroliget med at de fleste blander begreper der' date=' så pytt pytt[/quote']Ei bro, brua, fleir brue, aill bruén :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kjapt spørgesmål Andrew, er Vrengen brua mellom Nøtterøy og Tjøme med? Hvis ikke, noen sjanse for at den kommer en gang? Kom forøvrig på ei gammel regle vi sa som barn. Bedre å tisse på Vrengen, enn å vrenge på tissen. Hi hi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Haha, husker den fra barndommen i området ja :grin: :grin: Jeg var veldig opptatt av den brua som liten. Du skal ikke se bort fra den kommer på plass, men ikke i denne opplastingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 aill bruén Denne brua hører nok den dialekten til :wink: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hvis det ikke hadde vært for mye å be om, så kunne jeg tenkt meg brua fra fødeplassen min. Brønnøysundbrua. Og det stemmer nok at Skarnsundbrua hører dialekten min til :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Planen for vinteren er å gjøre ferdig noen gmax modeller for eksisterende AoN flyplasser, ikke å lage nytt. Siden jeg ikke har fikset opp Brønnøysund, blir det heller ingen bro. Det jeg nå holder på med, ny Værnes terminal, er viktigere i min bok :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.