Geir G Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Hvilket flyselskap er best?? Vær med og Stem!!!!!! Siter
Åsmund Røsok Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 De skrivefeilene kan du få litt kritikk på her på FS.NO etter hva jeg har erfart. (Ikke la det gå inn på deg ) Back to topic: Kjenner ikke så mye til NAS men det ser ut som om det gjør det utrolig bra. SAS virker ganske "spesielle" men så er nå NAS ikke akkurat så gode som SAS. Inntil videre satser jeg på SAS!! Siter
Øyvind Hansen Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Hvis pris ikke spiller noen rolle foretrekker jeg SAS, de har matservering og gratis aviser, 737NG-fly og komfortable seter. Men sånn ellers har jeg ikke noe imot NAS. Siter
Helge Bø Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 NAS er best! SAS er pest! Ikke så mye hensikt i å spørre om slikt i et forum fylt med SAS-elskere Unntatt ett medlem da... Siter
Marius Stedjan Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Hei og hopp! Det norske folk har lenge skreket etter billigere flybiletter osv.. Men hva skjer når vi får det? Nei, da må vi holde oss til "gode, gamle" SAS. Vi betaler like mye som før for det.. Og hva ender det i? Jo.. sansynligvis konkurs hos NAS og SAS har monopol igjen. Det vil si skyHØYE flypriser. Fly NAS! Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Har du problemer med at 80% her foretrekker SAS, Helge? Undertegnede flyr så sant det er mulig kun ett selskap; S A S [ 04.09.2002, 18:36: Endret av: Thomas Lorentzen ] Siter
Helge Bø Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Thomas Lorentzen: Har du problemer med at 80% her foretrekker SAS, Helge? Ja det kan jeg ikke fatte og begripe... quote: Undertegnede flyr så sant det er mulig kun ett selskap; SAS Vel lykke til...og husk hjelmen, og for all del fallskjermen [ 04.09.2002, 19:35: Endret av: Helge Bø ] Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Holder meg til WF jeg da av mer naturlige og jobbmessige årsaker da Siter
Jan Otto Ruud Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Øyvind Hansen: Hvis pris ikke spiller noen rolle foretrekker jeg SAS, de har matservering og gratis aviser. Det utsagnet bekrefter vel påstanden om at "there is no such thing as a free lunch" Siter
Øyvind Hansen Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Hvis ikke pris spiller noen rolle = jeg har ikke betalt biletten selv Siter
Geir G Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 SAS leder 4-2 over NAS!!! (med min stemme SAS) Siter
Helge Bø Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Tja Geir, jeg vil si at medlemmene her er inhabile i denne avstemningen...hvis du vet hva det betyr Ellers må jo NAS få lov til å gå på vingene først, ikke sant? Siter
Vidar Øverli Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 BANANA AIRLINES !! Eller kanskje SAS...ja SAS,et ØRLITE overtak Vær så snill Helge,ikke slå !! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Nei å sammenligne NAS og SAS det går jo nesten ikke an. NAS er et lavprisselskap og har derfor ikke aviser og noe motbydelig mat klesjet oppi et par plastikkskåler. Det har derimot SAS, og for det tar de GODT betalt. Nei, ta heller å reis med NAS, kjøp deg et godt måltid og en avis og gå med overskudd! Heia NAS! (Så da er vi tre som støtter NAS her i forumet?) Siter
Geir G Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Ta det med ro.(he,he) Nei jeg hvet ikke hva inhabile betyr, men det høres ikke fint ut! Desuten har jeg anet og tenke på en inhabile er! (Foreks. Fly og SAS!!!!) SAS gale Geir Siter
Øyvind Hansen Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Arild Oldervoll: Nei, ta heller å reis med NAS, kjøp deg et godt måltid og en avis og gå med overskudd! Hvis disse innkjøpene skal gjøres på flyplassen med sin snodige prissetting som later til å ha lite med virkeligheten utenfor å gjøre, så kommer ikke måltidet til å være hverken godt eller billig. [ 04.09.2002, 20:41: Endret av: Øyvind Hansen ] Siter
Helge Bø Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Geir Grønlien: Ta det med ro.(he,he) Nei jeg hvet ikke hva inhabile betyr, men det høres ikke fint ut! Desuten har jeg anet og tenke på en inhabile er! (Foreks. Fly og SAS!!!!) SAS gale Geir Hehe...nei ordet inhabil er ikke noe farlig, her ihvertfall. Hvordan skal vi forklare...altså, nesten alle medlemmene her synes at SAS er tøft, unntatt meg og noen andre som du ser. Derfor vet vi allerede hva de vil stemme på Øyvind, du må jo mekke deg ei nistepakke hjemme vettu...med favoritt-pålegget ditt. Bare hold brunosten unna... Men jeg er enig i at flyselskapenes mat er redusert til noe skvip, triste greier...spare, spare... [ 04.09.2002, 20:54: Endret av: Helge Bø ] Siter
Arild Oldervoll Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Selvfølgelig mente jeg ikke at man skulle kjøpe mat på flyplassen, men et annet sted Er forferdelig dyrt å spise på flyplassen, det hender jeg gjør det de dagene jeg er rik Nei, burde vært rabattordninger for flyspottere på flyplasser. Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Her diskuteres det hvilket selskap som er best, og så nevnes AVISER!!?? Er det ikke bare å kjøpe den før man går ombord i flyet a? Det kan da ikke være så vanskelig. For meg er det i hvert fall det samme om dem selger aviser, mat, eller noe som helst i NAS.... Av det jeg vet så klarer vel mennesket seg i 1 time uten aviser og mat? eller tar jeg feil nå? hehehehe Siter
Mats Gjertsen Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Innhabil kan vel forklares på denne måten: En dommer kan ikke være dommer viss han fks kjenner tiltalte, dommeren vil da være innhabil =) Siter
Morten Nelson Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 NAS er best. Håper ikke de også blir like oppblåste som resten av de som er ALT for opptatt av å tjene penger. Siter
Gjest Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 NAS er best innenlands . SAS er best utenlands. NAS=SAS > SLUTT Å MAS ! Siter
Lars K. Rønes Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Jeg HATER SAS!! ALT er bedre enn SAS! Når Braathens gikk tapt for SAS var det en MEGET trist dag.... Men nå er NAS på banen så vidt og de er selvfølgelig bedre enn SAS! Skulle jeg flydd en fem timers tur ville jeg valgt en luftballong fremfor SAS! (Litt på kanten, men budskapet er der.. ) Da er vi fire som er imot SAS? Lars Siter
NN Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Georg Korycki: NAS=SAS > SLUTT Å MAS ! Javell? Siter
Baard C Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 NAS vil være best i Norge så lenge de holder hva de lover. Og det ser jo bra ut så langt. Jeg går for NAS ! (heia Norge?) Siter
Tore Sætre Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Morten Nelson: NAS er best. Håper ikke de også blir like oppblåste som resten av de som er ALT for opptatt av å tjene penger. Det er en tynn linjen mellom "å tjene penger" og på "å ikke tape penger". Fortsatt er det vel sånn at de fleste som jobber her i landet ikke liker å jobbe gratis. Ihvertfall ikke så lenge det er regninger som skal betales og mat ikke er gratis. Er det så rart at SAS prøver å snu underskudd til overskudd? Siter
Marius Stedjan Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Det er synn om NAS skulle gå konkurs pga for lite kunder.. (alle flyr SAS). Men må si det at, det med aviser og mat.. det er da en dårlig "unskyldning" for å fly SAS. Maten er dårlig og en avis koster 8-15 kr. Hvis man regner på det, vil jeg tro at avisen og maten blir ganske dyr... hvis det er derfor man flyr SAS... Fly NAS! La Norge få et normalt flytilbud.. og ikke la SAS-monopolet ta over igjen! En liten ting til... har alle dere som uttaler dere om at SAS er best, noen gang prøvd å fly med NAS? Selv har jeg ikke lfydd NAS, men jeg syns de burde få leve i markedet og lage konkuranse.. ellers kan kun de rike ta fly... Prøv NAS da vell...Uttal dere etterpå. Siter
Geir Gundersen Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Utvilsomt NAS her. Flymat smaker jo mindre godt, og aviser kan jeg lese senere. Dessuten er det en lidelse å spise ombord i et fly med den trange plassen. Men....går det tog til bestemmelsesstedet, tar jeg heller det. [ 05.09.2002, 11:25: Endret av: Geir Gundersen ] Siter
Arild Oldervoll Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Foreløæpig er det i vertfall ikke så stor fare for at NAS skal gå konken pga. kundemangel. Leste i BT i går at folk satt i opp il en time i kø i telefonen for å bestille billetter hos NAS! Hadde vert kult visst denne trenden hadde holdt seg (ønsketenkning) Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Må bare pirke litt... ekke NAS som har startet flyvninger.. men Norwegian Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.