Nikolai.R.Haugen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hei, Jeg og Håkon har laget en FS quiz på Aftenposten. Prøv vist du har lyst. :grin: http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=10343 PS: På spørsmål 4 skal det stå hva er slagordet til FS. Håper den var grei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 29. april 2010 Members Del Skrevet 29. april 2010 hehe, den var ikke så veldig vanskelig da Feirer 10 rette med en kaffekopp rett før jeg legger meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Du fikk 9 rette av 10 mulige. Ta en pause! Du er en FS-nerd!!! Hmm, hadde jeg ikke trodd :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Du fikk 10 rette av 10 mulige. Ta en pause! Du er en FS-nerd!!! Altfor lett :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mats Brendesæter Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 6 av 10. Holder meg med den... Har ikke lyst aa vaere noe nerd heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 PS.. Det er ikke ca. 23000 flyplasser i FSX, men over 24000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Den hadde kanskje vært litt vanskeligere hvis de feile alternativene faktisk kunne vært riktige. På mange av spørsmålene så kunne man svart riktig uten å vite svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg måtte tydeligvis ta meg en pause.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Du fikk 10 rette av 10 mulige. Ta en pause! Du er en FS-nerd!!! Jaja :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Samma her. :grin: Men vil ikke ta pause fra det uansett, så dere får slite med meg fortsatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 10/10 men det var flaks. Måtte tippe villt på ett par spørsmål der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Du fikk 9 rette av 10 mulige. Ta en pause! Du er en FS-nerd!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Fikk karakteren A+! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 9 av 10 pga at jeg klikket av på Mirosoft og leste ikke oppgaven nøye nok. Typisk ungdomsskoletabbe (og det er snart 50 år siden). Fløy min første simulator på en IBM-kompatibel PC ca. 1984. Har siden hatt alle versjoner inklusive dagens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 9 av 10 da er jeg visst en FS nerd! :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Skrivefeil og uriktige svar trekker ned helhetsinntrykket. F.eks. AI betyr ikke "annen trafikk". Vi har jo annen trafikk i VATSIM og det er ikke AI. Om du absolutt skal oversette artificial intelligence så kan kunstig generert trafikk være et forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 8 riktige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 "Du fikk 10 rette av 10 mulige. Ta en pause! Du er en FS-nerd!!!" Pause? NEWWA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Skrivefeil og uriktige svar trekker ned helhetsinntrykket.F.eks. AI betyr ikke "annen trafikk". Vi har jo annen trafikk i VATSIM og det er ikke AI. Om du absolutt skal oversette artificial intelligence så kan kunstig generert trafikk være et forslag. Heh, de aller fleste forsto det. Spesielt med de alternativene som var . Du kan jo gidde å løfte på en finger selv om du ikke mener quiz'n var noe bra, for jeg synes den var bra jeg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Enig den var bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg fikk 9 rette av 10 mulige. Jeg må en pause! Jeg er en FS-nerd!!! Katt og fisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Du kan jo gidde å løfte på en finger selv om du ikke mener quiz'n var noe bra, for jeg synes den var bra jeg . For all del . Quizen var artig den og tiltaket utmerket. Syntes bare at svarene og ortografien burde være noenlunde riktig når man først lager noe slikt. Ikke verre enn det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 For all del smile. Quizen var artig den og tiltaket utmerket. Syntes bare at svarene og ortografien burde være noenlunde riktig når man først lager noe slikt. Ikke verre enn det Helt i orden . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.