Christopher Andersen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Denne er også fin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Stilig at videosnutten min er kommet med i listen. (Satt på klapp i LN-WID i sommer fra ENTC til ENVD) Hvis dere vil se flotte landinger og slikt, anbefaler jeg denne karen på YouTube. Her er det mye snacks å sette tenna i. Kan jo bl.a. vise denne: [video:youtube]PL6oLkVsD-M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Her var det mye bra men...Hvor er Kai Tak-klippene? Jo her: Enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Concorde: http://www.youtube.com/watch?v=OBtLix4xqdI http://www.youtube.com/watch?v=z-x1765n1EI&feature=related Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Lukla: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Virtual Blue Angles. Hvis du trodde du kunne fly: Sim=Lock-On FC http://www.youtube.com/watch?v=VivFXJPeNSs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Tycker timelapse videoer är riktigt häftiga. Inte minst när det är flyg med i bilden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Dahle Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Mye spennende her, litt å se på hvis påskeværet blir dårlig. "Tyvlånte" en Sabre, og fikk en fin tur. Flott fly, men vanskelig å lande. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=d_kdSvvqkak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Synes denne fra Lukla er den beste [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Gebhardt Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Denne karen har greie på det [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lXNCZlQcvGw Ikke ofte man ser en 747SP fly så lavt [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9hBTYEMkEV4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Mye bra video av masse spennende fly her.. Nå har vi sett state og the art fighters.. Extreme bush.. low level og display.. Så da tenkte jeg at jeg skulle legge inn noe totalt i andre enden.. Sikkert mange som har sett denne før, men jeg klarer ikke å la være og glise hver gang denne gubben klatrer opp i cockpit.. Makan til stusselig utsende fly skal man leite lenge etter. Og lyden?? Høres ut som en medium trimma Tempo fra 70 tallet på tomgang. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rGRB2UsH3AE Men at det er gøy tviler jeg ikke ett sekund på. Personlig så har jeg noen timer i en Jabiru 450, og den fortoner seg som ett digert moderne fly i forhold til dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Synd Norge aldri vurderte å kjøpe disse. [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Her er jo forøvrig også en spenstig sak, et rakettdrevet helikopter. Sikkert artig å fly! :grin: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Flott, liten artig maskin det der, Tommy. Men ikke akkurat veldig miljøvennlig i oppstarten der :grin: Her er forresten Spartan 7W Excutive på Flesland. Det er en flott maskin det! [video:youtube]kN_eGNSC57A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Husker den ja Herlig maskin og ikke minst lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Lundby Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 [video:youtube] The Flight House Channel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Værøy extreme. Ikke rart det gikk galt tilslutt. [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Lundby Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Sjekk ut min kanal, subscribe please? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Fant noen klassiske godbiter fra et flyshow på Værnes, Stjørdalens lille perle i 1996 med bla SAS DC-9-20 shortfield landing, takeoff og powerback. Braathens SAFE 737-500 high speed low pass. - Enjoy! [video:youtube] [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Denne synes jeg var litt stilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Stilig! Så det er sånn de lages? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kuult, tok ikke mer enn 2 minutter jo.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tror jeg er raskere en kineser`ne klarer det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg synes denne videoen viser bra hvordan man kikker når man lander halehjulsfly med null sikt framover. Rapid Eye Movement? [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Været i Wellington er ikke alltid det beste... [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 OI! Fy F***! Hadde vært (små)nærvøs der ja om jeg hadde vært med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Får nok setta meg å justere litt været og ta en flight til Welington igjen. Er jo ett flott scenery derfra også, og med den app, der er det bare å setta på seg nervene på yttersida av kroppens største organ og la det stå til :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Legger til en video fra cockpit på en av Icelandair sine 757-200, under take off fra Orlando Sandford. [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Vakker takeoffvideo i aftensola! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Denne synes jeg er veldig kul [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.