Gå til innhold

Ny PC, jævlig mange bilder


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hæfletes hæsthpeis, ska du ha oss over på hjertemedisin, heile gjengen!? Hadde det ikke vært for at jeg med egne øyne har SETT hva slags oppløsning du flyr med ( gammel-PCen, populært kalt gammelpeisen), så hadde jeg trodd dette var rein og skjær bløff...... Og det verste av alt, det ser jo like jæhvli bra ut enten du flyr FS9 eller FSX. Fytterakkern Stian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker til alle sammen for kommentarene deres.

Einar, jeg hadde ventet på det spørsmålet ;)

Så her følger svaret.

 

Mobo: Asus Striker II Extreme

CPU: Intel Core 2 Duo E8500 @ 3,2Ghz

Mem: 2gb OCZ DDR3 PC3-12800 1600MHz Platinum(Another 2 gigs on it's way)

PSU: MIST 1000W

GPU: GeForce GTX280 1Gb

Case: Antec Twelve Hundred(Meget bra kabinett i mine øyne. Kan høres ut som en tornado med alle viftene på fult, men med viftene på min så er det helt stillegående samt at det fortsatt holder seg imponerende kjølig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi noe å strekke oss etter, vi som fortsatt står i startgropa for å kjøpe/bygge ny PC. Ser ut som GTX280 funker veldig bra til tross for "advarsler" om dårlig kjøp når dette skal brukes i simmen.

 

Men disse sceneriene kan da umulig være default... hva er du har lagt inn som gir slike realistiske omgivelser. Trodde at du bare lurte oss og hadde lagt inn virkelige bilder i bakgrunnen på noen av bildene. Dette var jo helt utrolig... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...