Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 4. mai 2008 [size:11pt] [color:#3333FF] Pasi Jorgensen[/color] [/size] har gjort en glimrende innsats for å bringe Widerøes gamle "kråker" inn i samlingen av Aerosfts Twin Otter. Etter lang tids "tweaking" er siste utgave av Twottern blitt utrolig bra, og både lyd, utseende og flyegenskaper er grundig plassert på øverste hylle. Igjen ble det gøy å fly i mitt eget nærområde, så hva var mer naturlig enn å ta den gamle postruta fra Bodø til Svolvær grytidlig en vårmorgen. Det er ikke få Bodø-væringer som husker lyden av Twin Otter`n som startet motorene lenge før vekkerklokka ringte ( man hadde såvidt sovnet igjen etter at Starfighterne hadde blitt scramblet). Etter Svolvær bar det over Lofotveggen og videre mot Skagen og Vesterålen...... Den gamle kråka flyr igjen, og det er en fantastisk fin modell, enten du liker å mimre om gamledager eller foretrekker dagens datakontrollerte reisemaskiner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 O' hildrande du......!!! Nydelig presentert - både fly og scenery. BTW, Har du et Bodø scenery som jeg ikke har??!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. mai 2008 Takker, hehe joda, er betatester på Bodø-sceneryet. Terje Brun jobber med dette sceneryet, og håper å bli ferdig i løpet av mai(??). Han har klart å forandre landclass så det ligner "nifst" på Bodø og omland, i tillegg til alle flyplassbygningene som er "hand-made". Sist vi hadde kontakt var han begynt på den militære delen pluss flere signalbygg i byen!! Så langt er det veldig bra, så nå gleder jeg meg til fullføringen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dette er noe av det fineste jeg kan våkne opp til...nesten :grin: Fytti katta.Herlig Ernst! For en grafikk! Nå skal morgen kaffen smake mye bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja da har du klart å få en voksen mann til å gråte igjen. Jeg tror det hele kan oppsumeres med ordet vakkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Vannvitig Bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Pene bilder, jævla bra grafikk, dette er neppe standard FSx? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. mai 2008 Takker for hyggelige reaksjoner. Ja da har du klart å få en voksen mann til å gråte igjen. :grin: :grin: :grin: :grin: jævla bra grafikk, dette er neppe standard FSx? ....ikke helt standard, painten er Pasi spesial , resten er NQM, FEX og betautgaven av Bodø Scenery av Terje Brun. Og så må vi ikke glemme Svolvær scenery av samme Terje Brun (finnes i filbiblioteket). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Utrolig flotte bilder!! Hvilke skyer er det du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. mai 2008 Takker. Hvilke skyer er det du bruker? Flight Environment X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Tøffeste flyet som har fraktet passasjerer i Norge så lenge jeg har levd. Kjempeflotte screenshots! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Helt utrolig sinnsyk grafikk du har Ernst! Er stum av misunnelse :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 5. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 5. mai 2008 Vakkert Vakkert Vakkert, no mere er det ikke å si. Men Ernst.? Hva er ditt oppsett i FEX?,det blir vel mye å oppsumere, men en liten hint skulle vel ikke skade. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. mai 2008 Hjertelig, hjertelig ! Jeg bruker "Surreal Seams" i kombinasjon med Sky: "Morning Glow" og Water: Cold Scandinavian. Dette er ekstra temaer som må lastes ned i tillegg til default-innholdet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Neiognei... Vakkert. Dette rørte et "Widerøehjerte". Har hatt mange fine flyturer med DHC6 ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Herlig! Hvilke lys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Lækkert Ernst.. Mimre..Mimre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.