Stian Rolandsen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei, I dag har jeg hatt mine første turer for Virtual Widerøe med VAFS. Jeg har fløyet følgende turer: WF705: ENBO-ENST-ENBN-ENVA WF740: ENVA-ENNM WF743: ENNM-ENVA WF734: ENVA-ENMS-ENRA-ENBO Her følger noen skudd som jeg har knipset underveis. Takker for titten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Rett og slett fantastiske bilete dette her du! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vakkert! Likte de landings lysa godt, er det DW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ganske sikker på at det er Photoshop...men bildene var fine de ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Ganske sikker på at det er Photoshop Jepp. De lysene på det ene bildet er ikke slik de ser ut i FS. Eller så er stort sett alle bildene urørte. Regner med dere ser hvilke som er redigert på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ekstremt fine bilder Stian! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Wow! Veldig pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 20. januar 2008 Sa du VIRTUAL Widerøe? Trodde nesten reportasjen var REAL. Og det ville ikke forundret meg et øyeblikk om du skulle dukke opp som ækte pilot i ækte Widerøe :grin: . Tipper du jobber minst like mye med virtuel flyvning, som virkelige piloter bruker på jobben sin !!! Tykjebra reportasje Stian, og fremdeles tar Norge seg bedre ut i FS9 enn i FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kjempebilder! Det her var en god start på dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Gratulerer med ny jobb Stian! Nydelige bilder,med flott vinterlys! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fete bilder. det er FS9, ikke sant? Hviken modell??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Johnsen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vanvittig. Er helt villt hva dere som kan dette kan fremskaffe av bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Gratulerer med ny jobb, flott fly og aldeles nydelige bilder. Dette er FS9 ? Still going strong.:grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Benonisen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei! Dette er av meget høy kvalitet. Viser flott grafikk, fin flyvning, og hvordan scrennshots virkelig skal tas. Her snakker vi om en som viser interesse for det han gjør. Bøyer meg og bukker. Mvh Kjell Benonisen, Lofoten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Takker så veldig mye for alle de flotte kommentarene. Fete bilder. det er FS9, ikke sant? Hviken modell??? FS9 ja, og det er Dreamwings sin model. Vanvittig. Er helt villt hva dere som kan dette kan fremskaffe av bilder Dere som kan?? Minnes en post her nylig med flotte bilder og detaljert informasjon... Hei! Dette er av meget høy kvalitet. Viser flott grafikk, fin flyvning, og hvordan scrennshots virkelig skal tas. Her snakker vi om en som viser interesse for det han gjør. Bøyer meg og bukker. Nåh nåh!! Det var da ikke måte på for ord fra den andre siden(den flotte siden) av vestfjorden. Takker så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kjempefine bilder med vakkert lys! Likte spesielt stemningen på dette bildet: http://i22.photobucket.com/albums/b311/stiarol/Virtual%20Wideroe/Day%20one/VirtualWIF18.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 veldig fint lys her, og dis: Jeg var sikker på at det var FSX. Som Furuhatt så treffende uttrykte det: Tykjebra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Fine bilder av et absolutt herligt fly. Hvilke addons bruker du for dette flyet? hvor kan eg få skaffet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Liker sånne bilderserier! Pene bilder var det og! Savner litt cockpitbilder da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Dette må da være tidenes necroposting. Fine bilder av et absolutt herligt fly.Hvilke addons bruker du for dette flyet? hvor kan eg få skaffet det? Addons er nok Dreamwings sin Dash 8 100 model, og i 2008 vil jeg tro at jeg var begynt å bruke mergen mellom denne og Majestic Dash 8. Men atter en gang....JØSS!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.