Gå til innhold

Diverse SAS Norge


Anbefalte innlegg

Må bare trekke fram at jeg er svært så misunnelig på at du har denne flotte grafikken på din simulator' date=' regner med du har invistert mye penger i den maskinen!

[/quote']

 

Hørt om å sette grafikken på maks kun når man tar screenshots? :grin: Han sier jo også at han har veldig dårlig FPS, nettopp på grunn av noe lignende den teknikken jeg snakker om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det ikke "PMDG" på nose wheel doors? :whistle:

 

Samt noen små hvite flekker pga textures på vinger og motorer' date=' samt blurry kanter på noen skyer som går inn til flykroppen. "LN-TUD" under vingen er speilvendt.

 

Edit. ;)

 

Men, lell, nydelig bilde :D [/quote']

 

Morsomt at du tar opp dette nokså gamle topicen ;) Denne repainten er ikke på min nye repaints-side men på den gamle. De gamle var fra en litt annet tid, hvor jeg kjappet meg gjennom teksturene for å prøve å få flest mulig repaints. Nå bruker jeg mye lenger tid på en repaint og prøver å unngå alle slags feil i painten. Men takk for kommentaren Werner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...