Paulo Fernandes Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Litt diverse fra mine nyeste flyturer(med dårlig FPS ) Lander i Berlin: Ekstremt mye snø og fukt som treffer ruta:) Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ett ord: R Å T T ! ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 De tre første er jo bare helt sinsyk rå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Huttetu!! Dette må vi vel kalle "Helgen's beste bilder" Knallflott!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Som ALLTID Paulo, DRRRRRRIIIIIIIITTTTTT fine bilder....:P synd det med FPS'en din... mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Lekkert! Men egentlig er jeg ikke noe særlig fan av det å klippe inn elementer fra real life... Blir liksom ikke ordentlig screenshots... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvilket fly er Braathens painten til Veldig fine bilder Regner med at bilde med vindusviskeren er redigert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Sitter med både gode og vonde tanker her nå! Må bare trekke fram at jeg er svært så misunnelig på at du har denne flotte grafikken på din simulator, regner med du har invistert mye penger i den maskinen! Knall bilder, fikk skikkelig vinterstemning av det første bildet, herlig som vanlig! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er snøen klippet inn på det første bildet? Helt fantastiske bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Må bare trekke fram at jeg er svært så misunnelig på at du har denne flotte grafikken på din simulator' date=' regner med du har invistert mye penger i den maskinen! [/quote'] Hørt om å sette grafikken på maks kun når man tar screenshots? :grin: Han sier jo også at han har veldig dårlig FPS, nettopp på grunn av noe lignende den teknikken jeg snakker om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dette var vilt!!! De to første bildene var utrolig realistiske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Rett og slett kunst! Ikke mer å si om den saken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Hvilket fly er Braathens painten til Veldig fine bilder Regner med at bilde med vindusviskeren er redigert.. Det er en Braathens paint jeg lagde til PMDG for lenge siden Og ja, bilde med vindusviskeren er redigert. Alle er redigert da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Mulig å få tak i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Otto Fredriksen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nydelige bilder! Flott Braathens paint du hadde der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nydelig, som vanlig, Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Mulig å få tak i den? Ja, her http://www.paulo-design.net/page4.html PS! Registration mangler ved hjuldingsene foran på flyet :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Tore Evensen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Supre bilde dette her! Meget pent. Men på første bilde, lander du uten flaps eller er det jeg som ser helt feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Riktig det. Jeg landet egentlig med 30 flaps men så hadde jeg skrudd av alt også så jeg reprisen og tok bilde. Og når jeg ser reprisen husker ikke FS2004 hvor jeg hadde flapsen og sånn på landing, derfor er det null flaps på bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Du overasker igjen Paulo nydelige bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er dette ekte??? :grin: :grin: :grin: :grin: Dette her var bare ett ord: RÅTT!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Står det ikke "PMDG" på nose wheel doors? :whistle: Samt noen små hvite flekker pga textures på vinger og motorer, samt blurry kanter på noen skyer som går inn til flykroppen. "LN-TUD" under vingen er speilvendt. Edit. Men, lell, nydelig bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Står det ikke "PMDG" på nose wheel doors? :whistle: Samt noen små hvite flekker pga textures på vinger og motorer' date=' samt blurry kanter på noen skyer som går inn til flykroppen. "LN-TUD" under vingen er speilvendt. Edit. Men, lell, nydelig bilde [/quote'] Morsomt at du tar opp dette nokså gamle topicen Denne repainten er ikke på min nye repaints-side men på den gamle. De gamle var fra en litt annet tid, hvor jeg kjappet meg gjennom teksturene for å prøve å få flest mulig repaints. Nå bruker jeg mye lenger tid på en repaint og prøver å unngå alle slags feil i painten. Men takk for kommentaren Werner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.