Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med både gode og vonde tanker her nå!

Må bare trekke fram at jeg er svært så misunnelig på at du har denne flotte grafikken på din simulator, regner med du har invistert mye penger i den maskinen!

Knall bilder, fikk skikkelig vinterstemning av det første bildet, herlig som vanlig! :grin:

Skrevet

Må bare trekke fram at jeg er svært så misunnelig på at du har denne flotte grafikken på din simulator' date=' regner med du har invistert mye penger i den maskinen!

[/quote']

Hørt om å sette grafikken på maks kun når man tar screenshots? :grin: Han sier jo også at han har veldig dårlig FPS, nettopp på grunn av noe lignende den teknikken jeg snakker om ;)

Skrevet
Hvilket fly er Braathens painten til :o Veldig fine bilder :)

Regner med at bilde med vindusviskeren er redigert..

Det er en Braathens paint jeg lagde til PMDG for lenge siden :) Og ja, bilde med vindusviskeren er redigert. Alle er redigert da.

Skrevet

Riktig det. Jeg landet egentlig med 30 flaps men så hadde jeg skrudd av alt også så jeg reprisen og tok bilde. Og når jeg ser reprisen husker ikke FS2004 hvor jeg hadde flapsen og sånn på landing, derfor er det null flaps på bildene.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Er dette ekte??? :grin: :grin: :grin: :grin:

SAS20f.jpg

Dette her var bare ett ord: RÅTT!! :o

Skrevet

Står det ikke "PMDG" på nose wheel doors? :whistle:

Samt noen små hvite flekker pga textures på vinger og motorer, samt blurry kanter på noen skyer som går inn til flykroppen. "LN-TUD" under vingen er speilvendt.

Edit. ;)

Men, lell, nydelig bilde :D

Skrevet
Står det ikke "PMDG" på nose wheel doors? :whistle:

Samt noen små hvite flekker pga textures på vinger og motorer' date=' samt blurry kanter på noen skyer som går inn til flykroppen. "LN-TUD" under vingen er speilvendt.

Edit. ;)

Men, lell, nydelig bilde :D [/quote']

Morsomt at du tar opp dette nokså gamle topicen ;) Denne repainten er ikke på min nye repaints-side men på den gamle. De gamle var fra en litt annet tid, hvor jeg kjappet meg gjennom teksturene for å prøve å få flest mulig repaints. Nå bruker jeg mye lenger tid på en repaint og prøver å unngå alle slags feil i painten. Men takk for kommentaren Werner ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...