Fredrik Rise Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Da er Royal Norwegian Airways med i Nordic Alliance igjen. Siter
Sindre Holberg Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Fikk min 737 nå istad. Herlig asså!! DOP: €1,647,214 Airline Cash: €535,124 Airline Value: €64,483,207 Average Loadfactor: 100.00% Date: 9 Sep 1970 Siter
Sindre Holberg Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Har skiftet navn til Travel World Air - TWL Har også har ordra 5 DHC-6-100 og 1 Fokker F27-100 3 DHC og fokkern skal brukes i Europa og 2 DHC skal brukes utenfor Europa. For tiden har jeg 2 fly i Amerika Selskapet har også åpnet rute til sin 50`ende destinasjon. Rutekart: Siter
Sindre Holberg Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har 4 DCH 6-100 til salgs i morgen rundt kl 15 Selger de til høystbydene over 2,35 mill innen kl 13.30 i morgen! En person kan kjøpe alle. Legg ved ID ved budet. Siter
Johan Clausen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Bestilte netop en Caravelle Siter
Sindre Holberg Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Tøft! SALGET: Jeg har 3 DCH 6-100 til salgs i dag rundt kl 13.30 Selger de til høystbydene over 2,30 mill innen kl 13.20 i idag! En person kan kjøpe alle. Legg ved ID ved budet. Noen som vil ha? Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Da har FlyNorthern meldt seg inn i NA igjen :grin: Siter
Johan Clausen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Da har FlyNorthern meldt seg inn i NA igjen :grin: Og du er accepteret. Siter
Sindre Holberg Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Jeg snakket med en av de som lager A.M Jeg kom med et forslag om det kan gå ann å overføre rutene fra et fly til et nytt 24 timers fly. Han skal fikse det sa han. HERLIG! :::Noen som skal ha noen fly eller??? Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Her blir det kjøpt Boeing 737-200 klokka fem Siter
Sindre Holberg Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Profit/Loss: €57,694,298 :D DOP: €3,310,292 :cool: Airline Cash: €2,863,298 Airline Value: €133,194,854 Average Loadfactor: 99.56% Date: 11 Nov 1970 Siter
lars strømsnes Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Slik ser det ut hos meg nå: DOP: €6,294,716 Airline Cash: €29,481,925 Airline Value: €1,348,132,852 Tross den lave DOPen ligger jeg fortsatt på 11. plass. Grunnen til det er at jeg har en månentlig inntekt på ca. 160 millioner på leasing av fly... Siter
Johan Clausen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Tænkte på, om man skulle begynde partnerskaber i alliancen. F.eks. at man ikke må starte ruter fra en alliance hub, som går til en lufthavn der allerede flyves af selskaper i alliancen. Sidder lige nu, og kæmper med Sindre om CPH-AAR. Synes, at det er lidt mærkeligt, at 2 selskaper der er i alliance skal ligge ov kømpe om de samme ruter. Vil godt høre jeres mening om dette. Siter
Johan Luiggi Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Er enig med deg, Sindre har tatt seg inn pâ Bastia-Wien ogsâ og kjemper med AllonsAir pâ BIA-ORY! Siter
Magnus Wiik Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Tænkte på' date=' om man skulle begynde partnerskaber i alliancen. F.eks. at man ikke må starte ruter fra en alliance hub, som går til en lufthavn der allerede flyves af selskaper i alliancen. Sidder lige nu, og kæmper med Sindre om CPH-AAR. Synes, at det er lidt mærkeligt, at 2 selskaper der er i alliance skal ligge ov kømpe om de samme ruter. Vil godt høre jeres mening om dette. [/quote'] Dette er jeg veldig enig i. Hvis samarbeidet bare resulterer i økt konkurranse, er det lite vits i det.. Siter
Sindre Holberg Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Jeg legger meg flat for det der. Det skal fikses etter skoletid. Siter
Sindre Holberg Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Tænkte på' date=' om man skulle begynde partnerskaber i alliancen. F.eks. at man ikke må starte ruter fra en alliance hub, som går til en lufthavn der allerede flyves af selskaper i alliancen. Sidder lige nu, og kæmper med Sindre om CPH-AAR. Synes, at det er lidt mærkeligt, at 2 selskaper der er i alliance skal ligge ov kømpe om de samme ruter. Vil godt høre jeres mening om dette. [/quote'] Ikke for å pirke,men nå er jeg i priskrig med deg på en av mine stamruter Frankfurt-Karlsrhure... Og det er også noen som kjemper med meg fra min base på flesland... Siter
Johan Clausen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Jeg stopper gerne Karlsruhe ruten. Har alligevel kun en AN-2 på den rute,så ikke mye penge der kommer ind der. Ser, om jeg kan finde andre ruter. Men ville du så også lukke din CPH-AAR rute? Tjente godt på den indtil du kom. Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hvordan kan man strte på nytt? Gikk litt over stokk og stein her... Siter
Johan Clausen Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Hvordan kan man strte på nytt? Gikk litt over stokk og stein her... Skriv en mail til staff(at)airlinemogul.com og bed om at starte forfra. Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Nå begynner denne tråden og bli lang med over 800 svar. Første innlegg var 18.10.07. Nesten 10 innlegg om dagen det :-) Siter
Magnus Wiik Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Nesten så det krever et eget underforum Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Skriv en mail til staff(at)airlinemogul.com og bed om at starte forfra. Takk for svar! Men nå ser det ut som det går seg til likevel. Siter
Johan Clausen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Har bygget base og terminal i Budapest. Fået min første B737-200 og den gav lige 500.000 i DOP. Har købt en Fokker 27-100 til Budapest, men den vil sikkert blive skiftet ud snart (håber jeg). Fik lidt flere gates, og nu er dataene mine: DOP: €2,957,225 Airline Cash: €11,476,187 Airline Value: €225,835,601 Siter
Eirik Tyrihjel Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har akkurat nådd mitt første mål - direkterute fra Oslo til USA... av økonomiske årsaker ble det en 737 business modell, den har nok range og er rimelig - det blir ikke det store overskuddet, men Air Tyrell skal jobbe hardt med direkteruter til USA ;-) (morsomt dette) Nå skal jeg ha ett par 737 i lokal servicce for å øke inntekten, og så skal det spares til 747 for å betjene våre norske passasjerer på diverse destinasjoner i USA. Siter
Sindre Holberg Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 DOP: €5,354,491 Airline Cash: €53,402,192 Airline Value: €394,869,503 Average Loadfactor: 99.79% Siter
Magnus Wiik Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Det er du som konkurrerer med meg fra Kingston, ja Siter
Sindre Holberg Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Har ikke sett at du har ruter på de rutene jeg har. Jeg ser etter [NA] Siter
Magnus Wiik Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Det er ikke så farlig, egentlig. Er jo bare et spill. Tenkte bare jeg skulle være litt ekkel og kommentere det Jeg har [NA] i navnet mitt, og er det eneste flyselskapet, både i alliansen og ellers i verden, som har base på Kingston Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.