Gå til innhold

Er du den næste Michael O'Leary?


Johan Clausen

Anbefalte innlegg

  • Svar 897
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Var litt skeptisk til dette spillet med det første, men etter en dag ble jeg hekta :grin:

 

Slik står det til med meg:

DOP: €765,625

Airline Cash: €411,784

Airline Value: €8,033,031

 

Average Loadfactor: 99.90%

Date: 24 May 1951

 

Fleet:

Convair 240: 3

Douglas DC-3: 4

Douglas DC-4-1009:1

 

Ser frem til 1 mill i DOP ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har interese av å leie fly fram til i morra kl 8-10 på morran?

Vet ikke om det går å betale for kun de dagene som man leier flyet, eller om hele summen for en mnd som bli trekt.

Men dersom noen vil leie fly fram til i morra kl 8-10 på morran så kan jeg leie mitt ny innkjøpte DC-3 for 100 tusen i mnd noe som vil gi et kostnad på ca 10 000 euro. Bedre for meg å få 10 000 enn at flyet står ubrukt.

 

Hva er det hele greia med Broker? Hva går det ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej. Spillet er et online managementspil' date=' som du sidder hjemme og spiller. Det koster ikke andet end dit Internet.

 

BTW!!!!!!

 

MYE VIGTIG INFO!!!!!!

 

Den 1. januar 1960 resettes hele spillet. Det er for at undgå, at nogle selskaber ikke bliver for store. [/quote']

 

Hvorfor det?

Hadde jo håpet at vi sakte men sikkert kunne nærme oss moderne tid, med nyere og bedre fly :(

 

Lease gjelder forresten ut mnd hva gjelder betaling, uansett om du har levert tilbake eller ikke. Det fikk jeg smertelig erfare i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanje like greit..Merker jo allerede at noe flyplasser ikke har flere gater ledig, og det medførere jo at de som starter nå, ikke får vokst fram..Litt kjipt å restarte hele greia, kommer jo aldri fram i tid. De burde finne et system til de største selskapene, slik at de ikke vokser seg for stor. I tilleg gjøre noen endringer slik at det ikke går så fort tomt for gates

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som ett veldig tøfft spill egentlig! :) Ligger litt i minus her nå etter å nettopp ha startet, så tror at jeg ikke skal legge ut no stats! :whistle:

 

EDIT: Endra no ruter, og vipps! :) Nå er det bare å vente på pænga! (Håper jeg) :D

 

DOP: €63,686

Airline Cash: €-71,981 :whistle:

Airline Value: €4,902,930

 

Average Loadfactor: 100.00%

Date: 13 Jun 1951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl Mathias: Man kan gjøre underverker ved å endre litt på rutene =) Eller for eksempel skru ned freq. på en rute, og starte en ny. Det gjelder bare å gjøre litt research på det. Og helst finne en rute som ingen andre har :) Det har jeg gjort, til en større flyplass, og det lønte seg. 50.000 i profit bare på den ene ruten. Har akkurat kommet meg på beina igjen etter en økonomisk kolaps (og jeg studerer økonomi... noen som ikke følger med i timen.. :P) Så nå er jeg endelig på vei opp igjen. Dog, ikke det helt store enda, men det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min DOP er ikke noe å skryte av. Ganske heftig priskrig på flere ruter ;)

 

DOP: €406,025

Airline Cash: €2,415,907

Airline Value: €28,009,722

 

 

Average Loadfactor: 99.58%

 

Avro 642: 2

Bellanca Aircruiser: 1

Douglas DC-3: 8

 

EDIT:

 

Jeg gjorde noen små ruteendringer :)

 

DOP: €479,098

Airline Cash: €2,149,732

Airline Value: €27,993,547

 

 

Average Loadfactor: 100.00%

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...