Gå til innhold

Er du den næste Michael O'Leary?


Johan Clausen

Anbefalte innlegg

  • Svar 897
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

--->Kristian. Jeg tror dine Hours på flyene du har er for lave til, at du kan få bare 0.5 rute ud af den rute du vil lave.

 

--->Holmsteh: Hvorfra kommer tilbudet? Hvis du trykker på Aircraft Market, så står der Aircraft for sale, Aircraft for Lease o.s.v. Tryk på Aircraft for Sale. Find så det fly du har fået tilbudt (f.eks. en DC-3'er, så kigger du under DC-3 på den lange lidte du får frem (måske skal du trykke Next page, for at finde det). Kig så efter det selskab du har fået tilbudet fra, og du kan købe det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sparede pengene, og købte en Vickers Viking. Den er bare :D :grin:

 

Har endnu ikke leased et fly. Kun købt nye eller brugt. For mig er det for dyrt, at lease. Du får et fly, du ikke ville have normalt, men du mister mange penge på det, da den jo ikke tjener sig rigtig ind. 2 mio i leasing. Hvor mange fly kan tjene det ind på en måned (endnu)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

--->Holmsteh: Hvorfra kommer tilbudet? Hvis du trykker på Aircraft Market, så står der Aircraft for sale, Aircraft for Lease o.s.v. Tryk på Aircraft for Sale. Find så det fly du har fået tilbudt (f.eks. en DC-3'er, så kigger du under DC-3 på den lange lidte du får frem (måske skal du trykke Next page, for at finde det). Kig så efter det selskab du har fået tilbudet fra, og du kan købe det der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

--->Holmsteh: Hvorfra kommer tilbudet? Hvis du trykker på Aircraft Market' date=' så står der Aircraft for sale, Aircraft for Lease o.s.v. Tryk på Aircraft for Sale. Find så det fly du har fået tilbudt (f.eks. en DC-3'er, så kigger du under DC-3 på den lange lidte du får frem (måske skal du trykke Next page, for at finde det). Kig så efter det selskab du har fået tilbudet fra, og du kan købe det der. [/quote']

Så ikke den, beklager..

Private Aircraft Sale: The following aircraft has been put up for sale to you:

#**** - Douglas DC-3 at a price of €**********

Edit: fant den i lista, takk Johan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig :D

DOP gikk over 1.000.000 :D

 

DOP: €1,078,924

Airline Cash: €9,980,710

Airline Value: €68,493,188

 

Men har et lite spm.

Når jeg kjøper gates osv, så blir det aldri så langt unna ..

Flyet kan gå lenger unna enn det.

Men jeg vet aldri hvor langt jeg kan gå, er det mulig å sjekke hvor langt unna hvert sted er fra Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...