Kenneth Sivertsen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Norwegian carrier Wideroe demonstrating STOL and slow flight perfomance of its DHC Dash-7 airliner during 1987 airshow Sola Airport in Norway. FILM HER.... ezjfU4KtZtc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Stilig film! Han brukte ikke mange meterne på å stoppe, forsåvidt og ta av og Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Stillig! Er dette unormalt for DASHen eller den er sånn? har aldri sett at den tar av og lander på så kort avstand før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Unormalt? Ja, ikke vits å slite motorene mer enn nødvendig Ser ut som det er endel vind der og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kjempeartig å se den fuglen igjen... stilig landing ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Stillig! Er dette unormalt for DASHen eller den er sånn? har aldri sett at den tar av og lander på så kort avstand før. Må du huske på at dette er en Dash-7' date=' som har [i']fire[/i] motorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Flott film.Artig og se den gamle fugelen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Otto Fredriksen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk for dette flotte filmklippet! Nydelig maskin, det der. Skulle likt å ha sett det live, men jeg var bare 1 år på den tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kjempeflott film. Fantastiske egenskaper på denne dashen. Men er det Rer Arrows som står i bakgrunnen der eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jepp, det er Red Arrows i bakgrunnen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 5. oktober 2007 Premium Medlem Del Skrevet 5. oktober 2007 :grin:Herlig å se 7-eren igjen! Fløy endel med den mellom ENBO og ENSK. Behagelig maskin, husker at det var bedre beinplass enn på DC-9 og B737. :grin: Under airshows er det nok MINIMALT med fuel og ZERO PAX ombord. Kombinert med litt vind...... Men den bruker ikke mange metrene med normal last, omtrent som Dash8, antar jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 for meg ser det ut som om det er 45 knops motvind. Da kunne den bakkefarten/landingsdistansen passet. Men dette forstod jeg ikke noe av! Tom, lett, men den ser ut til å klare seg på rundt 100 meter! (nå har jeg ikke sett videoen mer enn 20 ganger..) Er det mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 6. oktober 2007 Members Del Skrevet 6. oktober 2007 Ta en titt på denne siden.Dash 7 Homepage Her er det mye opplysninger dette flyet. Se spesielt hvordan de opererte den på Courchevel Airport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.