Tom Knudsen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ikke store annonsering denne gang. Informerer bare om at jeg skal ha CPT - Controller 1 Examen 26 august altså nå til søndag mellom klokken 1800 og 2000 lokal tid. Velkommen skal dere være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hmm...25 er til Lørdag da Tom :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 My bad, rettet nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Høre det kommer et 30 - 40 fly Hmmmmmmm.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 I'll be there! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Høre det kommer et 30 - 40 fly Hmmmmmmm.... Vel de sa det i julekalenderen en gang.. - Det var no som svarte !!!! Vel er i kamp humør, så la dem komme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Denne gangen skal jeg fanden fâ FSInn til â funke!Jeg tester FSInn i kveld og hvis det funker sâ skal jeg komme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Hvorfor i alle dager bruker du FSInn... Hva med Squawkbox3 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Han bruker FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Høre det kommer et 30 - 40 fly Hmmmmmmm.... - Det var no som svarte !!!! Får håp det går likar i mårrå! ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvorfor i alle dager bruker du FSInn... Hva med Squawkbox3 ? Jeg vet Kim allerede har skrevet det men nâ lurer jeg pâ hvorfor du ikke har skjönt pâ alle mine screenshots og innlegg pâ FS.no at jeg bruker FSX ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Vel da begynner testen om et par timer og jeg begynner å bli nervøs.. Med min flaks så kan jo alt skje... Ønsker de som kommer velkommen og så snakkes vi i på radioen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du skal få helikopter/småfly trafikk fra meg Tom! Kansje B737 =). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Lykke til! Jeg tror ikke jeg rekker innom, men skal prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Da har Tom fått ratinga si. Grats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gratulerer!! ENDELIG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Vel da var testen ferdig etter hele 3 forsøk og selv om jeg ikke helt var fornøyd så gjenstår det små ting jeg personlig synes jeg må bli litt bedre på, men det får vi ta som lesestoff på senga.. Test bestått og jeg ønsker å benytte sjansen her å nå å takke hvert eneste fly som har vært med å skapt trafikk for meg alle gangene... Jeg skylder dere alle en kjempe tjeneste, men den tar vi på mail hehe Takk til mine examinatorer og backup ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Test bestått og jeg ønsker å benytte sjansen her å nå å takke hvert eneste fly som har vært med å skapt trafikk for meg alle gangene... Jeg skylder dere alle en kjempe tjeneste' date=' men den tar vi på mail hehe[/quote'] Kom til Senior Student checkout'en min neste søndag, så er vi kvitt (og evt. C1 CPT når den tid kommer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Så klart jeg kommer Gunnar.. Det flyet er jo selv skrevet og skulle faktisk bare mangle ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hva var det jeg sa Tom ?? - Gratulerer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Takk for det Jan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gratulerer. Hilsen fra kveldens ENOS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Grattis. Synd du stakk så tidleg. Var to King Air 200 som holdt på å ta av ifra Geiteryggen med destinasjon Gardermoen for litt approachtrening like før du logga av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Vel beklager det Torstein, vi får ha det til gode. Men når testen er over så må en logge av for de-briefing Så ble det rett på matlaging til madammen.. Og gjett om det er kjekt når du er in the zone.. EGG 001 make a short approach circling fryingpan 01L Copy that chief, we are cirling to land fryingpan 01L og så skjønner man at når ting da begynner å hope seg opp så tar hjernen over 040 karbonader 060 flesk 080 smør 240 egg 115 pålegg osv... hmmm skulle nok ha holdt på litt til ja Torstein.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Christian Lindgren Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Gratulerer med rating. Var litt for sent på vingene til å kunne hjelpe ikveld. :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hej Tom. Også lige et (forsinket) tillykke herfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Grattis med at ratingen endelig er i boks Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Takk Halvdan og takk til alle andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg var i feil land for å fly dessverre, men jeg var med deg hele veien... spirituelt altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.