Gå til innhold

Nato Toppmøte i Oslo Torsdag/Fredag


Tom André Brenna

Anbefalte innlegg

Sikker på det' date=' Thomas? For ambassadebilene skal parkeres på Prinsesseplass på Akershus Festning. [/quote']

 

Rimelig sikker, ja?

 

Møtet vil avholdes på Radisson SAS Plaza Hotel i Oslo. Det forventes ca. 40 utenriksministre og andre VIP-personer, om lag 550 andre delegater og omkring 400 mediarepresentanter til Oslo i forbindelse med ministermøtet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på kurs denne uken i området rundt Plaza... de har i dag begynt å sperre av gatene og trafikkaoset råder...

 

Helt opplagt at det er "store greier" på gang.

 

Det toppmøtet der skaper ett helvete for oss bussjåfører også, tredje dag på rad jeg blir stoppet av politiet ved E6 Mastemyr for sjekk av flybusspax som kan jo vær en fare for sikkerheten i Oslo.... vi kjører jo ikke innom sentrum engang :crazy: Både Timeekspressen og Säfflebussen blir også sjekket og andre selskaper. Gruer meg til å kjøre Timeekspressen ut av Oslo på Fredag ettermiddag, da blir det hvert fall kaos, og nå er jo også det utkjøringsfeltet ved Plaza stengt noen dager, huff! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på hotell 50 meter fra SAS-hotellet i sentrum nå og det meste av områdene rundt her er helt sperret av med politi av alle slags valører og kategorier.

 

Ser rett inn i hotellet og at gardiene er stort sett trukket for i hele den øverste etasjen der oppe. Skal tro om jeg ikke får Condoleezza som nabo i natt gitt.. wink.gif

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Holbergs Plass i Oslo med utsikt til SAS Holberg Hotell, så noen bilder skal jeg vel kunne skaffe. Men noe mer interessant enn 30 politifolk med MP5 er det altså ikke... Ellers har de flyttet trikkeholdeplassen 50 meter og sperret av nedre del av Holbergsgate og vestsiden av Tullinsgate langs med hotellet. Condi bor vel kanskje på Plaza? Vet ikke om SACEUR eller SACT bor på Holberg. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Syns ofte de bor på det gamle SAS-hotellet de derre VIP'ene jeg Mathias. I alle fall sa de på TV2 hu bodde i kongesuiten på SAS på Holberg. Og det var også ut derfra hun kom og ble filma før hu ble kjørt til møtet med Gahr Støre opp i Parkveien 25 i formiddag. Men kanskje hun bare var innom å styrka seg med en kaffekopp på gamle-SAS'en?

 

Anyway hun har visst allrede reist nå sa Rikskringkastinga akkurat, så jeg må nok prøve å komme meg gjennom natta uten negerdronninga steinkastet unna. frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anyway hun har visst allrede reist nå sa Rikskringkastinga akkurat' date=' så jeg må nok prøve å komme meg gjennom natta uten negerdronninga steinkastet unna. [img']http://www.flightsim.no/forum/images/graemlins/frown.gif[/img]

 

Nei, ikke si sånt a... Jeg som hadde tenkt jeg skulle fått ett bilde eller to av den 737 på norsk jord.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i Truls sitt sinte fjes her. En venn som skulle besøke min far fikk hele reisa via tog totalt sabotert på grunn av hysteriet, som virkelig går ut over kollektivtrafikken. Husker da Jeltsin var i byen, akkurat samme hysteri. Men han for faktisk rett forbi meg i en svart sedan. Jeg tok 2 steg ut fra bussholdeplassen og hilste, hvilket fikk politiet til å stirre hardt på meg fra en motorsykkel. Det morsomme var at han hilste tilbake med et bredt glis :grin:

 

Og nå er`n vekk :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...