Anders Sørby Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ja, da var enda en ny logojet satt i trafikk for selveste NAX: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=115671 Personlig syns jeg den var råtøff. Hva med dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Synes den var stygg jeg da men.. Aller først trodde jeg mobilene på siden av flyet var forstørrede dører. De kunne ha gjort den mye finere. :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Den var Steintøff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ja ka skal man si? har definetift sette bedre logojets en den ja. Men den er fult brukbar. Da venter jeg bare på at den skal bli painta til aia sin B737-300, slik at jeg kan sette den inn i ai trafficen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Og om ikke altfor lenge kommer det vel også en til.... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Skam digg rett og slett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Skal det være reklame som syns godt, ble denne kjempefin syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kjempeflott, og et sikkert tegn på at det kommersielle tar over verden og dreper oss alle til slutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Syns den var fin jeg.. Så den etter take-off på værnes idag, men klarte ikke se hvilket selskap det var.. Men nå fikk jeg svaret.. Takk skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Syns den var ganske fæl egentlig..."less is more" er ofte en grei regel å følge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Og før start ber vi deg skru av mobiltelefon og alt annet elektronisk utstyr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hver sin smak... Men jeg likte den jeg! Syntes den var stilig, er litt lei av at alle flyene dems er like! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Spørs vel om antallet "logojets" hos DY (under samme tid) holder seg sånn ca. på to stk. fly. Evt. maksimalt fire samtidig, der var grensen i.flg. Kjos selv. Personlig synes jeg denne logojeten var grusom, en crazy blanding av mye rart - blir nesten svimmel av å se for lenge på den.. :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 synns den var rå jeg oxo, håper den blir painta te 50N å =)=) håper det kommer fler logo jet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 syns den var skikkelig stilig jeg Selv om ting som de mobiltelefonene på siden ikke så så fantastisk ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Synes den var tøff jeg. Ikke så fæl som noen logojets kan bli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det kommer fler.. (logojets) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fra Norwegian? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fra Norwegian? Jepp.. Ryktene tilsier at det kommer en til i begynnelsen av Mai med Acta-logo på i gult og svart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Haha, snart er det vel ingen egen paint for Norwegians fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Digg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav M. Rønningen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ja' date=' da var enda en ny logojet satt i trafikk for selveste NAX:http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=115671 Personlig syns jeg den var råtøff. Hva med dere? [/quote'] Forferdelig stygg! Her klarer Norwegian virkelig å synliggjøre sin low fare stil på en simpel måte. Den andre logojeten deres er vesentlig finere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.