Kenneth Sivertsen Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Været ser MEGET BRA ut på lørdag :D . http://met.no/meteogram/stavanger.html Håper bare at tåka holder seg vekke..... Rogaland Lørdag og søndag østlig bris. For en stor del pent vær, men lokale tåkeskyer i ytre strøk.(fra met.no) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ja... så har alstå 7 F-5E fra Pat. Suisse ankommet. Det samme har 1 stk F-4F Phantom fra Luftwaffes testavdeilng (ikke JG-71, som jeg skrev tidligere) og 3xSAAB Gripen fra F21. Mer kommer i morgen. Gripen treningsflyr i 11-tiden og Sveitserne flyr fra 1315 og utover. Ingen SAAB J29 Tunnan, ser det ut for. Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har de kommet allerede altså (er vel forsåvidt forståelig hvis de skal trene i morgen)? Ta gjerne noen bilder hvis du gidder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Var ute på dugnad da Hercken fra Luftwaffe kom, stod relativt nærme flystripa, og skal si den bråkte Vet dere når de skal trene i morgen, muligens jeg "tar meg fri" fra skolen for å knipse noen bilder. Fatter'n skaffa seg EOS 400D, så kanskje jeg får låne den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Se posten til Dag Roger, Patrouille Suisse sitt display varer vel i 20-30 min, men kan jo tenkes at de flyr litt lenger når de skal trene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ah, hvor blind kan jeg bli? Muligens jeg tar litt fri i morgen, får se hva jeg gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Sensorrens complete på 300D og 20D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Fy faen jeg gleder meg nå. Sinnsykt digg når sveitserene kom i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ove Undheim Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei Etter hva jeg har hørt så er Sola flyplass stengt fra klokken 13.15- 14.00 for all annen trafikk på fredag 01.06. Sveitserne skal trene P51 Mustang skal det flys med 15.35 på lørdag og 16.35 på søndag- om tidene holdes. Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Ja... så har alstå 7 F-5E fra Pat. Suisse ankommet. Det samme har 1 stk F-4F Phantom fra Luftwaffes testavdeilng (ikke JG-71' date=' som jeg skrev tidligere) og 3xSAAB Gripen fra F21.Mer kommer i morgen. Gripen treningsflyr i 11-tiden og Sveitserne flyr fra 1315 og utover. Ingen SAAB J29 Tunnan, ser det ut for. Hilsen [/quote'] Supert, takk for info Dag R. Stangeland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiig Nybø Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 For de av dere som lurer så er det SAS som skal drive me 737 flygning... Mer nøyaktig en 737-600 fløyet av Rolf Meum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Og for de som lurer.. Rolf Meum kan fly.. han er vel en av de bedre pilotene jeg har sett. Han er vel en av de få som får fly Spitfire maskinene til Historic Flight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg fikk akkurat tilsendt et foreløpig program for hva som skjer de 2 dagene og ser følgende: Mustang 41 15:35 P-51 Mustang LN-AKS display.. Jeg visste ikke at vi hadde fått en Mustang på norsk register.. er det Old Crow som er blitt norsk, eller ett annet???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Mange simmere som ska ut på stevne skjønner jeg. Ka med å møtes der ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei, er det noen av dere som leser dette som skal være med som funksjonær på Søndag morgen? Bussene her på "landet" går ikke før i 10-tiden, men jeg må være på Sola kl 08. Hvis noen kan gi meg en haik, send meg en PM. Gleder meg til i morgen, dette blir bra. Så forresten sveitserne hadde en lite oppvisning over Stavanger rundt 13.54 i dag, så veldig flott ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sveitserene trente i dag ja. Var sinnsykt rått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ja nå er det like før det braker løs! Fikk ikke sett dem idag, men hørte dem i hvertfall Hvordan ser det ut for dere folkens? Skal dere ut begge dagene eller bare èn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Skal være der begge dager fra 0800 til 1700.. :cool: Sånn er det å jobbe for flyklubben Men gleder meg som en unge fordeom, særlig etter sveitserne fløy lavt over huset mitt i formasjon i dag. Nesten som glass knuste :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kan nevne at for ca. 15 minutter siden så var det en Dakota og en en-motors propdings som passerte lavt over Larvik med kurs vestover. Så ikke hva enmotorsflyet var, desverre. Var for langt unna til at jeg klarte å klassifisere den. Det HØRTES ut som en Warbird av noe slag, og fløy i tett formasjon med DC3'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Marius, LN-WNH var nok det. Harvarden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kanskje det var Harvarden? Marcus, du skal vel ikke tilfeldigvis forbi Tananger? Jeg trenger skyss på Søndag. :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er i samme situsajon som deg desverre Er på jakt etter skyss jeg og, skal høre med noen i familien (om de gidder å stå opp så tidlig). Skal si ifra hvis de kan kjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Da var mesteparten på plass ja. Den ene F-16en tok en spurv i kjøleluftinntaket men de fikser det sikkert til i morgen. Den gikk ikke i kjøleturbinen. Typhoon, Hunter, Tornado og alle de andre står der. "Kjeller-formation" blir kult synes da jeg :-) Nimrod og Orion kommer senere ikveld. Beste hilsener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Noen som vet når de siste kommer? Skal ut entur om ikke så alt for lenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 En liten men god forsmakt på hva vi kan vente Video. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tror nok dere kan glede dere til "Patrouille Suisse", kjører de noe av det samme showet som de gjorde på RIAT i fjor så flyr de nok "ræva" av alt annet der Spesielt stilig hvis de kjører den samme avsluttningen som i fjor, hvor de flyr rett mot publikum i formasjon før alle bryter av til hver sin kant og dropper flares. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Trening til Sola Airshow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ja, om en snau halvtime braker det laus. Nå må jeg springe for å rekke bussen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Dere er heldige! Det nærmeste jeg kom dette showet er to stk. F-16 som flådde sørover i lav høyde over Nøtterøy tidligere i dag. Jeg antar de var på vei til Sola? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tviler, F-16 flyene har vært her siden onsdag ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.