Gå til innhold

Sola Airshow har gleden av å tilby........


Kenneth Sivertsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Jeg tviler på at det blir mulig å stå ved P13' date=' ei heller ved bukta (hindrer trafikken til HRS og flyplassen, noe som var et problem i 2004). Mange som fikk fine bilder fra militær side sist, og det er vel noen flyfotografer som holder til i det høye tårnet på motsatt side ;) [/quote']

 

Hehe, ikke en gang vi som er medlemmer av SFK? :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn: Regner med at de som skal kjøre på veien til flyplassen eller P13, må ha god grunn til å kjøre der (flybillett, skal på jobb, ærend i GA - ID kort!!) Håper da inderlig at de som er medlemmer av SFK stiller som mannskap, vi trenger alle vi kan få. Pengene fra stevnet kan f. eks. hjelpe oss kjøpe nytt fly eller ta en skikkelig oppgradering (nytt interiør og lakkering) på de gamle vi har, alt etter hvor mange folk vi har som stiller som mannskap, og hvor mange betalende publikum vi har :) Husk at de som har PPL har gode sjanser til å bli mannskap for flymanøvrering og få skikkelig close-up til noen av de kjekkere flya ;)

 

Stay tuned for info om mulige perks for de av SFKs medlemmer som stiller som mannskap, vi skal ha en diskusjon om det i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg på til arbeid jeg :) Men nytt fly?! Det hadde vært supert! Er vel kanskje en litt innvikla diskusjon om man heller skulle kjøpe nytt fly enn å pusse opp de gamle (Hadde jeg hatt sjangsen ville jeg ha sagt "Ja takk, begge deler" for det trenger vi). Er lei av at det omtrent alltid bare er ett fly som er operativt, og resten inne på service. Dette har jo selvsagt også med at vi som er brukere av disse flyene, er ganske aktive. Dvs at når det kun er ett fly som fungerer, er det det eneste flyet vi bruker og før vi vet ordet av det, må det også inn til 100 hrs elns.

 

Men du får gi mer beskjed etter styremøtet idag, så får vi vel se hva som skjer :) Har du noe info angående hva vi som stiller opp på airshowet kan forvente å få tilbake, utenom adgangskort? (Pølser? :grin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...