Dag Johansen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 [image]http://www.flightsim.no/shop/images/hband-100x100.jpg[/image][image]http://www.flightsim.no/shop/images/nring-100x100.jpg[/image] Må jo være et "must" for alle her inne Du finner det i FlightSim.no Shop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg skal ha meg en slik ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skal ønske en slik til jul . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Da var både nøkkelring og nøkkelbånd bestilt. Pakk og send Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er de fra Luftforsvaret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Isaksen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Genialt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 De er ikke fra Luftforsvaret nei, dette produseres i "stor skala". Så slike i Sverige for tre/fire år siden når jeg gikk på kabinkurs - gjett om det var mange på kurset, som kjøpte slike da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har en som er prikk lik, bortsett fra at på baksiden står det www.luftforsvaret.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Og jeg en med Lufttransport (ble delt ut under Midnight Sun Airshow). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Min bror som har lagd de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har en sånn fra Dakota Norway! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du får også slike med når du kjøper produkter fra SimWare Solution.. Har en på nøkkelringen allerede.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Haha genialt! Må bestille en sånn ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Da var begge bestillt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Da var begge bestillt! OK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DM Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kjøp heller en slik til dama [image]http://i22.ebayimg.com/06/i/08/37/4d/bc_1.JPG[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Meek Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Disse har vært i salg i mange år. Kjøpte noen selv på World of Wings på Schipol da butikken hadde opphørsalg, men den var tragisk å bruke som nøkkelring, tagen var for stiv og tok for mye plass. Men morsom å ha som samleobjekt, selv om skriften på tagen er dårlig laget, helt klart et produkt laget fra en dårlig symaskin. Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Nå har jeg også kjøpt en Har jo i hvert fall støttet en god sak Truls Det er jo en kul greie=D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Min bror som har lagd de... Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Da er nøkkelringen min bestilt! + en AOA film til LDS da selfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.