Tom Knudsen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Tar du valget ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg savner min trofaste verson... Begynner å føle meg skammelig utdatert nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Holder mig til FS9, men skal da klart have FSX på et tidspunkt. Gider bare ikke gå ud og bestille ny PC nu. (glæder mig mest over, at AI'en bare kan overføres ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 jeg har egentlig gått over til FSX nå, siden jeg får bedre grafikk og egentlig ytelse også der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 FSX . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 FSX i 2006. Flyter merkbart jevnere enn FS9 uten den stadige plutselige fps-droppen, og landskap, fjell, trær og sjø er flott selv på lavere innstillinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 IL2 og Lock On: Flaming Cliffs er det eneste jeg har på disken. Men snart...snaaaaart....Black Shark *sikle* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 FS9 nå....FSX når det kommer gode add'ons og jeg har fått bedre pc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kjøper vel FSX om ikke så lenge, men legger det nok på hylla igjen når Black Shark endelig kommer ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har hatt noen turer på FSX nå, og tror det kommer til og bli vanskelig og hoppe over til FS9 igjen. Men FS9 avinstalleres ikke. Ikke enda. Men enn så lenge, blir det mest lek i FSX. FSX mangler mer avanserte fly og SBX (og FSUIPC.) Men OJ hvor artig lek. Første gang på lenge jeg spiller flyspill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Liker FS9, men syns FSX har kanonpene landskap. Når jeg hadde flydd en hel dag i FSX og skulle fly i FS9 følte jeg meg litt naken, med så firkanta fjell og kystlinjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Måtte avinstallere fs9 hadde rett å slett ikkke plass til begge på den lille harddisken på laptopen min, det er lenge siden jeg også har spillt flyspill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.