Gå til innhold

virtualnorwegian.com


Tron Kittelsen

Anbefalte innlegg

Er litt intressert i disse virtual selskapene. Og Norwegian er et godt selskap. Mne hvis jeg skal være med må jeg ha PMDG? Har kun PMDG NG ikke -300.

 

Kan jeg velge ruter selv? Er ikke så veldig glad i disse lange utenlands turene.

 

Kan jeg velge hva tid jeg skal fly?

 

Kan jeg kun bli pilot hvis det er ledige stillinger?

 

Er det opptaksprøve for å bli ansatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen opptaksprøve hos oss,og ingen vekt og inviklet opplegg, man må ikke fly PMDG. men får å logge må man fly dagens ruter inn ëller utland utland men en flight som går kl 11 på formiddagen kan gjerne flys før eller etter dette tidspukt. logging av turer er enkelt og greit, et viktig mål er å ha det hyggelig sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres mye bedre ut en virtual S*SBraathens. Så viss jeg skulle flydd i morgen må jeg fly den dagen men kan fly til hvilken som helst tid den dagen?

 

Fortsatt noen ubesvarte spm.

 

Kan jeg velge ruter selv? Er ikke så veldig glad i disse lange utenlands turene.

 

Kan jeg kun bli pilot hvis det er ledige stillinger?

 

Blir jeg satt om til å fly feks. Fredag 21 Sep. Må jeg da fly denne ruten den dagen? Eller kan jeg velge rute selv på en dag det passer. Derfor jeg spørr er at jeg har en deltids jobb kveld/helg og skole på dagen.

 

Noen tips til bra -300 i tillegg til PMDG(viss PMDG har -300?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du kommer inn på sidene ruter i dag så bare velger du den ruten som du vil ha.

får å bli pilot så melder man seg bare inn ingen krav til ledig stilling vil du være med skal du selvfølgelig få lov til det :-)

du blir ikke satt opp til noen flighter dette styrer du selv

andre 737-300 og lignende finnes der ute he he og vi vil om ikke lenge legge noen inn under nedlasting hos oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...