Gå til innhold

Stor aktivitet i Norge nå på søndag!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

I anledning ATC utsjekk på søndag er samtlige ATC possisjoner booket for sør-norge, bare ta en titt på ServInfo!

 

Kom å fly da vel, det vil kry av ATC, og en god mulighet for både nye og mer erfarne flygere til å få seg en skikkelig søndagstur!

 

Mer informasjon finner dere her: http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=482115&an=0&page=0#482115

 

Vi sees!

 

 

Booking per i dag for Søndag 3. September!

 

[image]http://home.no/icskaug/ATC.jpg[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bardufoss åpner allerede kl. 18 lokal tid, muligens før. Folk bør benytte muligheten til å fly nordfra, når den er der! Jeg sender mer enn gjerne fly ned til Hovedstadsområdet, og tar også gjerne imot fly sørfra.

 

For evt. nyebgynnere kan lørdag være et godt tips. Jeg har selv lite som skal gjøres på lørdag, så mye av dagen kan gå med til å få skikkelig oversikt over Bardufoss. Jeg kan sikker hjelpe nybegynnere i gang også, dersom ønskelig...

 

NB: for alle nyebgynnere kan det være et tips å skrive "newbe" eller noe liknende i Flyveplanens kommentar-felt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger an til og ta en norgesturne i kveld, fra nord til sør. Mulig reiserute: Dash8-300 Tromsø->Bardufoss->Narvik eller Bodø-> Sandnessjøen->Trondheim->Vigra->Bergen. Skifter der til 737-700 og tar turen til Oslo.

Stopper kun for refuel og replanning på flyplassene sørover.

Noen som vil fly i lag? Hadde vært artig med et par dasher.

 

Starter fra Tromsø litt etter kl. 18.00 (får se når jeg får slitt meg løs fra Får-i-kålen til svigermor, men skal kunne være hjemme igjen ca.kl.1800)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger an til og ta en norgesturne i kveld, fra nord til sør. Mulig reiserute: Dash8-300 Tromsø->Bardufoss->Narvik eller Bodø-> Sandnessjøen->Trondheim->Vigra->Bergen. Skifter der til 737-700 og tar turen til Oslo.

Stopper kun for refuel og replanning på flyplassene sørover.

Noen som vil fly i lag? Hadde vært artig med et par dasher.

 

Starter fra Tromsø litt etter kl. 18.00 (får se når jeg får slitt meg løs fra Får-i-kålen til svigermor, men skal kunne være hjemme igjen ca.kl.1800)

Jeg og Olaf Ghanizade(er ikke sikker på om jeg har skrevvet rett etternavn "") tengte vi skulle ta oss en tur i 7 tiden i nord norge me dash 8-311..det var ikke sikkert han orket men jeg tror jeg blir å ta meg en tur bare jeg får tak i et headset ""..hadde lyst å fly bodø>evenes>tromsø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vanvittig morro. Ble satt i holding over SIG. Måtte avbryte etter estab ILS. Slikt setter både piloter og ATC på prøve. Det viser hvor viktig det er å feks ha nok fuel på turen. Landet med 1500 kg. Perfekt ""

Håper på flere slike kvelder. Og all ros til ATC med dyktig kontroll over luftrommet i Norge i kveld ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...