Ivar Skaugstad Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 I anledning ATC utsjekk på søndag er samtlige ATC possisjoner booket for sør-norge, bare ta en titt på ServInfo! Kom å fly da vel, det vil kry av ATC, og en god mulighet for både nye og mer erfarne flygere til å få seg en skikkelig søndagstur! Mer informasjon finner dere her: http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=482115&an=0&page=0#482115 Vi sees! Booking per i dag for Søndag 3. September! [image]http://home.no/icskaug/ATC.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nja, det kryr ikke, I følge Vaccsca booking er det Christian som har booka hele ENOS m. fly plasser + ENSV og ENBR. Noen bør ta ENTR, ENZV og ENVA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Anbefaler alle å ta turen enten fra vest eller nord, inn mot Oslo. - Da får vi andre ATCe'er noe å gjøre også. I stedet for at pilotene flyr ENCN/ENTO-ENGM. Kommer trolig til å bli veldig mye trafikk inn mot ENGM, så ikek den beste dagen for NOOBS eller text fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Bardufoss åpner allerede kl. 18 lokal tid, muligens før. Folk bør benytte muligheten til å fly nordfra, når den er der! Jeg sender mer enn gjerne fly ned til Hovedstadsområdet, og tar også gjerne imot fly sørfra. For evt. nyebgynnere kan lørdag være et godt tips. Jeg har selv lite som skal gjøres på lørdag, så mye av dagen kan gå med til å få skikkelig oversikt over Bardufoss. Jeg kan sikker hjelpe nybegynnere i gang også, dersom ønskelig... NB: for alle nyebgynnere kan det være et tips å skrive "newbe" eller noe liknende i Flyveplanens kommentar-felt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ja det kommer til å bli bra med trafikk iallefall etter det jeg har fått beskjed om. Expect delays inbound ENGM - Så fuel opp. Test starts 1900 lokal (1700z) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hmm Ivar, av en eller annen grunn slettes ikke bookinger i eurobook når de blir sletta på vaccsca.. ENTR er ikke booket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 ENDu her kommer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Da visker vi ut ENTR, but don't tell me, kan ikke delta uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Da har Erik S. tatt ENTR Noen som har lyst på ENVA og ENZV? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 jeg kan da ENVA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Legger an til og ta en norgesturne i kveld, fra nord til sør. Mulig reiserute: Dash8-300 Tromsø->Bardufoss->Narvik eller Bodø-> Sandnessjøen->Trondheim->Vigra->Bergen. Skifter der til 737-700 og tar turen til Oslo. Stopper kun for refuel og replanning på flyplassene sørover. Noen som vil fly i lag? Hadde vært artig med et par dasher. Starter fra Tromsø litt etter kl. 18.00 (får se når jeg får slitt meg løs fra Får-i-kålen til svigermor, men skal kunne være hjemme igjen ca.kl.1800) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Legger an til og ta en norgesturne i kveld, fra nord til sør. Mulig reiserute: Dash8-300 Tromsø->Bardufoss->Narvik eller Bodø-> Sandnessjøen->Trondheim->Vigra->Bergen. Skifter der til 737-700 og tar turen til Oslo.Stopper kun for refuel og replanning på flyplassene sørover. Noen som vil fly i lag? Hadde vært artig med et par dasher. Starter fra Tromsø litt etter kl. 18.00 (får se når jeg får slitt meg løs fra Får-i-kålen til svigermor, men skal kunne være hjemme igjen ca.kl.1800) Jeg og Olaf Ghanizade(er ikke sikker på om jeg har skrevvet rett etternavn ) tengte vi skulle ta oss en tur i 7 tiden i nord norge me dash 8-311..det var ikke sikkert han orket men jeg tror jeg blir å ta meg en tur bare jeg får tak i et headset ..hadde lyst å fly bodø>evenes>tromsø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 da er ENVA_APP online Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Supert Marius.. er på vei som ENSV jeg også. Det er viktig at alle sitter ut sin booking tid i dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 blir litt under tiden skal opp tilig til skole i morgen og har folreldre som maser så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 kan desverre ikke sitte på lengere ting og tang jeg skal gjøre med mine foreldre så ha fortsatt en fin kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hehe...slikt har jeg ikke sett siden FLG06. Sjekk ut: [image]http://i37.photobucket.com/albums/e55/gosttveit/nor0308.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Holy macaroni!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Å i svarte. greit at det var masse fly men jeg trodde ikke det var så mye fly... jaja jeg landet akkurat fra Fagernes etter ca 1time og 30min flight. For å si det sånn.... I det jeg parkerte ved gaten var det tomt for fuel..... Måtte holde i en evighet over BBU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg måtte holde igjen fly fra Bergen til Oslo pga. trafikk mengden. Tror nok ikke Christian kjedet seg i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ja, folk hadde ikke beregnet nok fuel, nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dette var vanvittig morro. Ble satt i holding over SIG. Måtte avbryte etter estab ILS. Slikt setter både piloter og ATC på prøve. Det viser hvor viktig det er å feks ha nok fuel på turen. Landet med 1500 kg. Perfekt Håper på flere slike kvelder. Og all ros til ATC med dyktig kontroll over luftrommet i Norge i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 [image]http://i51.photobucket.com/albums/f356/Mjoellnirbf/radar.gif[/image] Et lite bilde fra radaren sånn ca 21.15 norsk tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kjempetøft !!! Men denne "bookingen". Har vært inne på Eurobook, men skjønte lite. Hvordan i huleste booker dere og hvordan henter dere dette ut senere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Du booker gennem vaccsca's side. Når du er logget ind kan du booke fra ATC-menuen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Møller Johansen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvorfor er ikke dette samkjørt med Eurobook? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er vel det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 All booking som blir gjort på Vaccsca sine sider kommer også i Eurobook. Men av en eller annen grunn så blir ikke kanselerte bookinger fjernet fra Eurobook. Noe noen i Vaccsca burde se på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Møller Johansen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er du sikker på dette? Jeg sjekket eurobook før søndagens store trafikk, men ingen norske flygeledere var booket der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Brandsegg Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ahh..typisk..så har jeg arbeidssøndag. Skal frakte passasjerer på vei fra Buktamo til Tromsø da dette foregår. Fy f..jeg er misunnelig nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.