Members Ivar Hestnes Skrevet 19. januar 2006 Members Del Skrevet 19. januar 2006 Helt rått. Ikke mer å si om det metacafe.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det der gikk meg på nervene, fikk håra til å reise seg uff nære døden. Helt konge O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Members Del Skrevet 19. januar 2006 Mange flere film-snutter med diverse fly på det nettstedet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 la den til på bookmark med en gang. O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Helt rått Jeg har ikke sett Blue Angels live ennå. De kommer til Europa til sommern vet jeg, etter det jeg ahr hørt skal de ha oppvisning på en av basene i Nederland blant annet. Hadde vært kjempeartig å fått med ett sånt show Jeg har sett Thunderbirds live ett par ganger og senest nå i høst. Det er også ett kjempebra show,men Blue Angels skal være fult på høyde med Thunderbirds om ikke også bedre. For de av dere som har Emule så ligger det en 4 episoders serie om Blue Angels der. 4 eps av ca 45 min. Driver å laster den ned selv om det tar sin tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det er guttær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Members Del Skrevet 19. januar 2006 hadde vært skikkelig fett å se et slikt oppvisnings-show live. Er ikke så langt til nederland egentlig heller da. Kanskje det blir tur til sommeren da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Farnborough til sommeren. Red Arrows. Et must!! Har vært der hver gang siden 86. Gleder meg allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Rått. Trengs ikke si mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asgeir westgård Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 ikke akkurat ferske f18-gutter fra hangarskip som flyr der for å si det sånn... Sinnsykt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Fikk se dem i Seattle en gang - var ikke planlagt, så det var litt av en opplevelse å komme midt i en flyoppvisning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Har fått med meg både Blue Angels og Thunderbirds når jeg bodde i USA, absolutt verdt og få med seg. Nå har jeg litt "inside information" om at vi kanskje blir å se ett Team av den skalaen her i Norge i sommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Sukk! Jeg dro på et air show i USA, hvor det var meningen at the blues skulle komme, men p.g.a de jævla orkanene i florida kunne de ikke alikevel! FILLER'N! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 helt perverst! Får håpe utsagnet til Vidar er sant, slik at vi får se dem i Norge, helst på ENGM OT : han som redigerte filmen må ha verdens værste musikksmak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Foshaug Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Helt rått! Den beste oppvisningen jeg har sett var da Frecce Tricolori var på Bardufoss i 1994. Ah, det var tider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 ikke akkurat ferske f18-gutter fra hangarskip som flyr der for å si det sånn... Sinnsykt.. Det kan man si.. minstekravet for å komme med på vurderingen er 1500 flytimer hvis jeg ikke husker feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Bjerkenås Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 ikke akkurat ferske f18-gutter fra hangarskip som flyr der for å si det sånn... Sinnsykt.. De pilotene som flyr fra hangarskip er vel ikke noen ferskinger de heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 ikke akkurat ferske f18-gutter fra hangarskip som flyr der for å si det sånn... Sinnsykt.. De pilotene som flyr fra hangarskip er vel ikke noen ferskinger de heller... Carrier utsjekk er vel noe piloter i US Navy (og US Marines) må igjennom allerede før de får sette seg i en Hornet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.