Gå til innhold

Helikopter spill


Christer Havnø

Anbefalte innlegg

SAR er ganske kult.Det står for Seach And Rescue. Du flyr missions for å redde folk som har havnet i "uløkka".

Alt etter hvilken situasjon de skadde er i, så må du velge riktig fremgangsmåte for å klare missionet. Dette går også naturligvis på tid. Prøv å få dem til sykehus før de hoster blod.

Har SAR II liggende her, men lurer på om ikke det er kommet en ny versjon siden sist jeg hadde det installert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olaf, du bør forsøke Fair Strike!

 

Mange foskjellige typer helikoptre, hver med sin egenskap, du flyr missions hvor du skal bekjempeterrorister som bedriver smugling og ulovlig virksomhet av forskjellige slag, for eksempel narkotikakriminalitet og slikt, eskorte, osv osv, veldig bra helikoptersimulator, med blant annet AH-64 Apache og AH-1Z Cobra som de mest "kjente" av helikoptertypene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte også på comanche, men vet ikke helt om jeg kan kalle det sim....blir mer krigsspill, men har også hatt dilla på det før i tiden. Siden det nå er versjon 4, så er det sikkert mye anderledes fra jeg spillte 2'eren.

Fort Apocolypse og Choplifter er forresten de helikopterspillene jeg har spillt mest "" Ta et søk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jo maaaange jagerfly simulatorer der ute, falcon4.0, lock on osv...

 

Mange?

Du nevnte vel nettopp de eneste noenlunde oppdaterte jagerfly simulatorene på markedet.

 

Longbow 2 og Apache\\Havoc er gamle spill...men hvis eye candy osv. ikke er viktig for deg, så var i det minste Longbow 2 en meget god simulator i sin tid...Apache\\Havoc er litt mer arkade-preget.

Ellers kom det en oppfølger til Apache\\Havoc som het Enemy Engaged Commanche vs Hokum, også det var ganske arcade preget.

I tillegg kom det en simulator for noen år siden som het Gunship, fikk aldri prøvd det noe særlig, men det virket litt interessant da det var mulig å snike rundt blandt trær osv. der.

Du får ta en titt og se om det er noe som faller i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...