Christer Havnø Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei. Der er jo maaaange jagerfly simulatorer der ute, falcon4.0, lock on osv... Men er der noen bra heli simulatorer?? Som i hvertfall har AH64 med? event andre... håper på svar, for jeg kunne godt ha tenkt meg et slikt spill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Skal vi se vet ikke om så mange med Apache i. Men du har jo Vietnam Medevac og Search and rescue serien. Det var et nytt jeg så, men husker ikker navnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 SAR er ganske kult.Det står for Seach And Rescue. Du flyr missions for å redde folk som har havnet i "uløkka". Alt etter hvilken situasjon de skadde er i, så må du velge riktig fremgangsmåte for å klare missionet. Dette går også naturligvis på tid. Prøv å få dem til sykehus før de hoster blod. Har SAR II liggende her, men lurer på om ikke det er kommet en ny versjon siden sist jeg hadde det installert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Geir! De er opp på 4 allerede. Liker egentlig 3 best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Olaf, du bør forsøke Fair Strike! Mange foskjellige typer helikoptre, hver med sin egenskap, du flyr missions hvor du skal bekjempeterrorister som bedriver smugling og ulovlig virksomhet av forskjellige slag, for eksempel narkotikakriminalitet og slikt, eskorte, osv osv, veldig bra helikoptersimulator, med blant annet AH-64 Apache og AH-1Z Cobra som de mest "kjente" av helikoptertypene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg spiller dette nesten hver eneste dag. Ikke simulator akkurat, men veldig underholdene uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 takker... tar en titt på sar serien og fair strike... Hadde jo hørt om commance 4 eller noe.. hva er dette slags? Når jeg tenker meg om så mener jeg å ha hørt om et apache spill en eller annen gang i tiden.. kan hende jeg husker feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Comanche 4 er et veldig fett spill. Det har bra grafikk til å være i dag. Commanche vet du sikkert hva er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Comanche 4 fra Novalogic. Var hekta på dette for noen år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 joda olaf.. har hørt om det.. sett et par bilder og sånt.. Kanskje jeg skulle prøve det spillet.... Klarte pina dø å finne et par tittler... Longbow 2 & Apache Havoc er disse to noe å satse på dere som kanskje kan ha hørt om de før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har mange timer med Commanche 4 og et spill som faktisk heter apache, originalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Tenkte også på comanche, men vet ikke helt om jeg kan kalle det sim....blir mer krigsspill, men har også hatt dilla på det før i tiden. Siden det nå er versjon 4, så er det sikkert mye anderledes fra jeg spillte 2'eren. Fort Apocolypse og Choplifter er forresten de helikopterspillene jeg har spillt mest Ta et søk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Johan Sjøen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det kommer et tillegg til LockOn om noen måneder: Black Shark. Som tittelen forteller så får man altså fly Ka-50. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Der er jo maaaange jagerfly simulatorer der ute, falcon4.0, lock on osv... Mange? Du nevnte vel nettopp de eneste noenlunde oppdaterte jagerfly simulatorene på markedet. Longbow 2 og Apache\\Havoc er gamle spill...men hvis eye candy osv. ikke er viktig for deg, så var i det minste Longbow 2 en meget god simulator i sin tid...Apache\\Havoc er litt mer arkade-preget. Ellers kom det en oppfølger til Apache\\Havoc som het Enemy Engaged Commanche vs Hokum, også det var ganske arcade preget. I tillegg kom det en simulator for noen år siden som het Gunship, fikk aldri prøvd det noe særlig, men det virket litt interessant da det var mulig å snike rundt blandt trær osv. der. Du får ta en titt og se om det er noe som faller i smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Her er et lite bilde av comanche 4 ikke så bra bilde men jeg syns dette er et ganske bra helikopter spill http://img.photobucket.com/albums/v216/andiab/camance4.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg kan også anbefale SAR4 på det varmeste. Morsomt til en forandring å redde mennesker istedenfor å skyte dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noen som husker waaay tilbake når det ikke var så vanlig med slipp av PC spill, tenker på et spill som het LHX.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 joda Thordbjørn, du tenker på dette? http://www.dosgamesarchive.com/download/game/46 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Her er forresten en liste med rubbel og bit av heli sims: http://www.migman.com/genres/helo.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Noen som husker waaay tilbake når det ikke var så vanlig med slipp av PC spill, tenker på et spill som het LHX.. Oh yes! LHX! Jeg kan ennå høre pc-beep melodien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn K Myskja Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Longbow 2 er vel relativt sett noe av det beste som har kommet ut i "simulatorverdenen". Men det er jo ei stund siden denne tittelen kom ut nå da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Erik Stene Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er det noen som har fått Longbow 2 til å virke med Win XP og et "nyere" skjermkort? Har prøvd masse forskjellig av patcher og "compability-modes", men jeg får det ikke til. Synd, for det var en veldig bra simulator... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.