Gå til innhold

Power of 747 Engine


Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

He he. Her er noe Mythbusters ikke fikk til ja. ""

 

På tide å bestemme seg? ""

 

Mythbusters skulle prøve det samme, men fikk plutselig avslag for at en 757 skulle gjøre dette. Dette av frykt for skader på motor og fly. (Forsikringselskap og masse greier)

De leide inn noen "pingle" turbiner i steden som brukes til filmer for å generere vind blandt annet, men bilen ville ikke velte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å ha 250 millioner seere: Penger nok til å gjøre akkurat det man vil...

 

Da er vel denne videoen et enda bedre eksempel:

http://media.putfile.com/aygo_soccer

 

Jeg er ikke interessert i biler, men alikevel så er faktisk Top Gear ett av favorittprogrammene mine på TV (ikke de nedkortede 30min episodene, men de komplette times-episodene).

Er nå sånn semiinteressert i biler, men Top Gear er bare helt fantastisk rått å se på, Autofil kan bare gå og legge seg. Åh som jeg kunne likt å ha en sånn jobb""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å ha 250 millioner seere: Penger nok til å gjøre akkurat det man vil...

 

De har nok ikke råd til å gjøre hva de vil. men med 25-30 millioner lisensbetalere, sier det seg selv at man kan lage litt dyrere programmer enn på NRK. BBC2 hadde ca 4mrd kroner tilgjengelig for 2005, men Top Gear er bare ett av svært mange programmer på denne kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok ikke råd til å gjøre hva de vil. men med 25-30 millioner lisensbetalere, sier det seg selv at man kan lage litt dyrere programmer enn på NRK. BBC2 hadde ca 4mrd kroner tilgjengelig for 2005, men Top Gear er bare ett av svært mange programmer på denne kanalen.

 

Semantikk..., min kommentar var med glimt i øyet, alt er relativt "" Uansett, faktumet er at de har 250 millioner seere verden over, og TV-stasjonene som sender programmet til disse får det selvfølgelig ikke gratis fra BBC. Det er dette som er med og danner grunnlaget for Top Gears budsjett, og det har tydeligvis vokst kraftig fra sesong 6 og utover, så relativt sett så kan de gjøre hva de vil, og det gjør de til gangs også ""

 

Hyggelig å se at de nylig vant en Emmy også forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...