Gå til innhold

Bergen Air Show [2]


Geir G

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Da den andre posten egentlig er om programmet til BAS (Bergen Air Show) velger jeg å starte en ny post.

 

Siden vi er såpass mange fra dette forumet som skal ut dit lurer jeg på om vi ikke burde møtes? ""

Vi kunne f.eks møtes et bestemmt sted, et bestemmt tidspunkt?

 

Reiser ut til Flesland for å overnatte i telt der til i morgen. Jeg kommer til å følge med her via Opera nettleser på mobilen ""

 

Ikke la noen stoppe deg i å ta en telefon/SMS til meg, nummeret er som følger: (+47) 92 64 72 64 .

""

 

MVH

GG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heizan.. dette med å møtes høres flott ut..

 

Men jeg slenger inn et spørsmål som jeg egentlig trenger raskt svar på..

 

Ser på programmet at Danish Air Transport frakter folk en liten tur.. dette står under lørdag.. er ikke dette tilbudet tilgjengelig på søndag?

er litt avgjørende for når jeg tar turen..

 

MVH Kristoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Er akkurat nå kl 00:50 tilbake fra en laaaaang økt på Flesland. Har sett på oppvisning (trening) av både A10 og P51D (Old Crow)....det var ganske rått!!! """"

 

Plassen er full av fly, så det blir litt av hvert å se på.

 

 

Dersom dere vil samles kan dere jo møte ved simulatoren bakerst i BAK hangaren..... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på været for ENBR nå, så er jeg glad jeg droppet turen...

 

METAR 270950Z 26009G19KT 200V320 9999 8000NE -SHRA FEW008 FEW012CB SCT022 10/06 Q1007 TEMPO SHRA SCT010 SCT015CB

Bortsett ifra vinden, så var vel dette rimelig likt vær som på Torp Airshow 2005. Husker jo åssen de var, så er selv glad for at jeg ikke reiste til Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har droppet hele turen fra Lillehammer. Lite optimistiske værmeldinger. Å se de få småfly som kan holde seg under ceiling med lav stratus er ikke særlig spennende. Noen som har motforestillinger?
Dumt for deg! Frecce Tricolori hold sitt fantastiske show i strålende solskinn, og i tillegg var det masse annet snadder, som Aerostars aerobatic team, oppvisning med P51 og A26 og A10-oppvisning med en speaker som var så erkeamerikansk at det nesten var flaut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt bra flyshow!!! Simulatoren til GMDM var en sukksess. Tror det er noen flere siminterreserte der ute nå... Griner nesten når jeg sitter foran denne drittpc'en med en vanlig joystick og null pedaler nå ""

Har aldri sett maken til grafikk! Og feelingen du får med pro pedaler og CH stikke er fantastisk!! "" skal opp igjen imorgen.

 

Et par store regnbyer var alt. Solen var ofte innomm og hilste på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg også kommet hjem fra dette fantastiske showet, og bortsett fra den amerikanske propagandaen er jeg utrolig imponert over programmet! Det soleklare høydepunktet var Frecce Tricolori som gjorde et uforglemmelig show! I tillegg må jeg nevne Aerostars, A-10 og mustang, samt en hyggelig prat med en Braathenskaptein i LN-BRS. Hercules, Orion, F-16 og en lowpass av Norwegians LN-KKF er også noe jeg vi huske lenge.

 

Bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...