Per Johansen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvilket er ditt favorittområde for VFR flyging i Norge? Har nå fløyet noen timer med Norway Quality Mesh installert, og må si meg meget imponert. Med Realair SF260 og Trackir Pro har jeg fløyet rundt på Vestlandet og i Nord-Norge og beundret hvor flott flightsimmen har blitt. Mitt favorittområde er Lyngsalpene, en massiv fjellkjede som ligger rett øst for Tromsø (N69.39 E20.5) I midnattsol (real weather i kveld) er de varierte fjellformasjonene omkranset av fjorder et vakkert syn, og her kommer Norway Mesh virkelig til sin rett. Jeg utfordrer flere til å komme med sitt bidrag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 <3 Steinkjer <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Sunnmøre! Med vårt scenery installert, selvsagt www.flightsim-sunnmore.info - for mer info og nedlasting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 tja. hva med en liten tur fra Bjorli til Sunndal (vinnu). finn deg kart, ta av fra Bjorli, ta sikte på gautsjøen/aursjøen (samme innsjøen (kraftmagasin) men den delen som ligger i Oppland heter gautsjøen), deretter via torbudalen, ned litldalen og så turn right inn sunndalen for å lande på vinnu. da tenker jeg du har fått din del av bratte fjell Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Helgeland MÅ vell ligge på første plass for VFR flyging!(Brønnøysund) Mvh Alex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Takk for ruteforslag Jan Roar. Likte vannene i Torbudalen, og Litldalen var spennende å smyge seg gjennom. ENSU-Vinnu var en liten utfordring. Er det mye turbulens der real siden det ligger så tett til fjellet? Fant en fin flightbeskrivelse med bilder fra Oslo Flyveklubb her . Til dere andre, vær mer spesifikk i rutebeskrivelse så kan vi som er ukjent i området få ideer til turer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Må bli Sunnmøre. Har fint lite annet installert - Steinkjer ok, men det er jo ikke store plassen, hehe. Ellers synes jeg norsk scenery er altfor basert på Lago (lite freewarevennlig mao - selvom Lago nesten er freeware). Men det blir kanskje andre boller med siste mesh. Skulle i bunn og grunn ønske at det ble utviklet norske sceneries man kunne installere uten hensyn til paywareaddons - eller en serie andre addons man "må" ha først. Som ellers i FS-verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har ikke hatt så mange turer nordover, men synes kysten fra Ørlandet og sørover er flott å fly! I tillegg liker jeg å besøke småflyplassene som ligger nord vest/vest for Gardermoen, altså i rettning Leirin og Dagali. Kan du ikke ta noen screenshots? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Scenery Sunnmøre Så klart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg liker å fly i området mellom Rygge og notodden. Flyr ofte innom Hokksund, Jarlsber og torp ogsv. Liker lange turer også. Artig å besøke alle flyplassene mellom Torp og Flesland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg liker Nord-Trøndelag, Helgeland, Lofoten og Vesterålen. Det er mange fine kortbaner der og mye fjell og sjø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Vestlandet, gjerne Bergen der Voss og Stord er alternativer. Helgeland. Selvsagt vakre Scenery Sunnmøre og til slutt rundt Oslo. Kan være fint å fly i Finnmark og kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Glemte visst et av de første sceneryene jeg noensinne installerte; Østfold. Det er pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Takk for tips. Er spesielt interessert i områder som har dratt nytte av Norway Mesh. Eks. trange daler og fjell med spisse topper. Et slikt område er like NØ for Svolvær ENSH, hvor en nå får studert fjell som før var noen høye hauger men nå er spisse tinder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Helgeland, Jotunheimen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Se denne siden: http://www.sucom.no/flyklubben/ som er hjemmesiden til Sunndal Flyklubb. Der kan du se flyplassen 360 grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.