Gjest Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har ikke hvert så mye her på forumet i det siste men følger med ,,,, dere får ha en riktig god jul alle kjente og ukjente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ja, God jul alle sammen. Endelig 3 dager med juleferie før det er tilbake på jobb igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 GOD JUL !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Haugaard Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg får vel skrive det samme som jeg gjorde tidligere : ------------------------------- Ja, vi får håper FS2006 kommer ut i 2005! Har ikke hørt noen planer fra MS, men det kommer sikkert (får vi inderlig håpe ) Det har vært et flott år for oss "simmere" og jeg ser frem til en nytt år! Mange forandringer har skjedd i real også, noen er fine, andre ikke så fine. Vi får håper det kommer masse "snadder" til FS neste år også, så blir alt flott! Jeg vil med dette ønske dere alle sammen en riktig God Jul og godt nytt år! Det har vært masse flotte innlegg og det har også vært et innholdsrikt og lærerikt år. Vi får bare se hvordan det går med LDS 767 og PMDG 747-400! Kanskje Dreamfleet kommer ut med 737 serien også. Men et stort ønske: Et flott AIRBUS fly Det har det ikke vært mye av PSS sin er vel det beste som er ute på markedet, og dette er ganske dårlig i forhold til alle "Boeingene" (og ATRen til Flight1) som er ute Skulle ønske det snart kunne blitt litt andre ting enn kun 737. 737 er et flott fly, det er ikke det. Men 737 er ikke det eneste. Ser at flere har begynt å tenke nytt og dette er bra for et nytt år! Takk for et flott år!! GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 god jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Takk Gofern .... Ikke spis for mye mat i morgen God Jul !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jess, God Jul alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg får vel skrive det samme som jeg gjorde tidligere : ------------------------------- Ja, vi får håper FS2006 kommer ut i 2005! Har ikke hørt noen planer fra MS, men det kommer sikkert (får vi inderlig håpe ) Det har vært et flott år for oss "simmere" og jeg ser frem til en nytt år! Mange forandringer har skjedd i real også, noen er fine, andre ikke så fine. Vi får håper det kommer masse "snadder" til FS neste år også, så blir alt flott! Jeg vil med dette ønske dere alle sammen en riktig God Jul og godt nytt år! Det har vært masse flotte innlegg og det har også vært et innholdsrikt og lærerikt år. Vi får bare se hvordan det går med LDS 767 og PMDG 747-400! Kanskje Dreamfleet kommer ut med 737 serien også. Men et stort ønske: Et flott AIRBUS fly Det har det ikke vært mye av PSS sin er vel det beste som er ute på markedet, og dette er ganske dårlig i forhold til alle "Boeingene" (og ATRen til Flight1) som er ute Skulle ønske det snart kunne blitt litt andre ting enn kun 737. 737 er et flott fly, det er ikke det. Men 737 er ikke det eneste. Ser at flere har begynt å tenke nytt og dette er bra for et nytt år! Takk for et flott år!! GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!! Mye tyder på at det blir i 2005, jeg er faktisk i dialog med FS teamet i USA ang lansering, men kommer tilbake når vi vet noe mere konkret.....men det jobbes i kulissene. Det som er litt kult er at jeg er kontaktet av FS gutta ang vår flightsim pc som er litt forsinket( kommer i starten av Januar) de syntes at hele greia med flightsim pc og nettstedet her var så kult at du skal ikke se bort i fra at det skjer noe rundt dette. Det er nokk en gammel dame som er inkludert også......hei så lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 [color:"red"]God Jul og Godt Nyttår!! [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 GOD JUL [color:"red"] [/color] og et riktig GODT NYTT ÅR [color:"red"] [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 [color:"red"] RIKTIG GOD JUL ØNSKES DERE ALLE IFRA MEG!! [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Må slenge meg på jeg og, God jul ! EDIT: hm, det som jeg siterte, passer bedre under Snackbaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar Hvitsand Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Joda, God Jul til alle sammen, ser fram til 5 fridager nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 God Jul alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul alle, og godt nyttår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Rosenblad Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei! Jeg vil ønske alle flight-simmere en riktig God Jul og et Godt Nytt År! MVH, Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Foss Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Med fare for å gjenta meg selv (ref: lignende innlegg i snackbaren): God jul og godt nytt år til alle simmere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 god jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul alle sammen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Bugten Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Riktig God Jul alle simmere!!!! KOS DERE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Rondestvedt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul til dere alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ønsker alle en riktig god jul! (En liten PS til dere som har tenkt dere ut på "ainndagen" osv.: Itj fårrå nåilles!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul og ett Riktig godt nyttår allesammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 go hjul lzm! koz<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 God jul alle sammen endelig et lite avbrekk fra hverdagen... tid for å trimme simmen litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolv Hansen Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Riktig God Jul til alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børge Johansen Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg og min kompanjong "Halvor" ønsker alle en Riktig God Jul og et Fredfyllt Nyttår (med mye flysimulator) Fredfyllt = Ikke noe mas fra samboere å sånt Mvh Børge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 En riktig god jul til dere alle . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.