Gå til innhold

Hva med et FS-treff i Trondheim?


Simen Stene Bjørke

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Ah, hvorfor har jeg ikke fått med meg denne tråden!

FS-treff i Trondheim, sjeft!

 

Hey, har dere ikke lagt merke til at det er noen eldre folk her og eller? Jeg er 22, flightsimmer, og dæsken jeg er stolt av det! (greit, ekke så mange av vennene mine som skjønner seg på det... Sitat: "herregud, det er jo ikke gønner på denne greia her jo! Æh, dette var bare kjipt! La meg kræsje i steden!" Sier vel alt....

 

Flightsimtreff i bartebyen, hm... kommer til å tenke på Gløs jeg, et nettverk av dimensjoner, nok av datasaler som kan lånes bort (en kompis av meg fikk orget LAN på skolen en hel helg, var bare å spørre "")

Skulle gjerne vært med på å orge noe sånt, men jeg er nok mer enn opptatt med andre ting... skolen, snart eksamen, orger klasseekskursjon til Malaysia for 40stk, blir snart med på UKA.... Er hardt å være student ""

 

Torkild:

Er du ofte ute og flyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt stille med 4 fly på Værnes. Men jeg kan bare fly et av gangen da

 

Vært morro og visst hvilke fly det er Stian.. dere har jo store problemer med alt for mange fly dere vel? ""

Nei.. tenker det er best at jeg kommer med noe skikkelig maskineri fra Ørlandet jeg.. og en svipptur til ENKB tar jeg glatt, kan levere tilbake ADMIN capsen til Morten steen med det samme da ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært morro og visst hvilke fly det er Stian.. dere har jo store problemer med alt for mange fly dere vel?

Nei.. tenker det er best at jeg kommer med noe skikkelig maskineri fra Ørlandet jeg.. og en svipptur til ENKB tar jeg glatt, kan levere tilbake ADMIN capsen til Morten steen med det samme da

 

Har massevis av fly jo ""

 

LN-HOF og LN-DAG (c-172) LN-FMU (Saab Safir) LN-ACH (Cub)

 

I tillegg kanskje muligens en Cherokee 180..Så da har jeg 5 fly ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at du ikke må kalle det rundtur for da blir det betaling. du må kalle det og dele utgifter, for ellers blir forsikringa rå dyr, for da blir du stemplet som selskap. ""

 

er bare sånn det er. skal noen fra moss/østfold oppover hvis det blir noe. er litt lite plass til en pc i en rv-4.(med skjerm,pc, mus, tastatur og headset.)

skal kjøpe meg bærbar til konfèn men det er jo i mai. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. uuuutttrolig fint at VELDIG mange kunne bli med, men er det en som kan melde seg ansvarlig i dette? jeg er jo bare 12år hadde vært fint hvis dere sente mail så kunne jeg telle hvor mange som stiller opp. Så gir jeg beskjed til den som melder seg ansvarlig. "" Skal bli med og hjelpe de som er Blir ansvarlig for dette! DETTE ER VELDIG BRA AT DET ER SÅ MANGE SOM BLIR MED PÅ DETTE!!!!!!!!!!!!!!! """"""""""""""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at du ikke må kalle det rundtur for da blir det betaling. du må kalle det og dele utgifter, for ellers blir forsikringa rå dyr, for da blir du stemplet som selskap.

 

Riktig det med betaling osv, men har ikke så mye med forsikringa å gjøre.

Men med bare PPL har du ikke lov til å ta betaling. Skal du gjøre det må du ha CPL og være i et selskap godkjent for erversmessig flyging.

 

 

Å den skal deles likt på alle som skal være med, det samme gjelder drivstoffet.

 

 

Står vel ikke noen plass at den skal deles likt, gjør det? Bare at fartøysjefen skal betale en del av utgiftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står vel ikke noen plass at den skal deles likt, gjør det? Bare at fartøysjefen skal betale en del av utgiftene.

 

Steinar snakket om leie av minibuss for transport Bodø - Trondheim "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere sende mail dem som skal bli med på dette???? må telle opp """"""""""

 

Tror heller du skal omformulere det til: "Kan de av dere som kunne tenkt seg å delta på et slikt arrangement, sende meg en e-post?" . Kan jo ikke si at "jeg kommer" hvis jeg ikke vet dato og sted.

 

For det andre hadde det vært lurt å oppgi din e-postadresse et sted. Vanskelig å gjette seg fram "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at du ikke må kalle det rundtur for da blir det betaling. du må kalle det og dele utgifter, for ellers blir forsikringa rå dyr, for da blir du stemplet som selskap.

Hvis man tar det igjennom flyklubben så er vel dette mulig?

 

Forøvrig så tar jeg gjærne på meg annsvaret for å fikse i stand noe slikt.

Hadde vært greit med noen flere som blir med på kaka, helst noen som er over 18 år, men alle er jo selvfølgelig velkommen til å hjelpe til.

Hva sier dere, noen flere som melder seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...