Vidar Karlsen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hehe, om nødvendig så kan jeg sikkert mekke i stand noen skjermer slik at det blir litt bedre plass i bilen. Jeg har et parti EIZO-skjermer som kan leies hvis prisen er riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Om dere får til et treff i Trondheim kan jeg godt stille med fly på Værnes for rundturer til en billig penge. Crosseye.org Jeg kan godt stille med 4 fly på Værnes. Men jeg kan bare fly et av gangen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Karlsen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg kan godt stille med 4 fly på Værnes. Men jeg kan bare fly et av gangen da Høres ut som en utmerket mulighet til å prøve ut teoriene fra tråden 'Lærer man mye av FS?' i praksis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Om dere får til et treff i Trondheim kan jeg godt stille med fly på Værnes for rundturer til en billig penge. Crosseye.org Jeg kan godt stille med 4 fly på Værnes. Men jeg kan bare fly et av gangen da Hehe, ja fly lystne PPL-A piloter er det vel ikke akkurat manko på i Trondheim heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Larsen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er det interesse for rundturer, så stiller jeg meg disponibel for det, jeg óg. Har "bare" to fly å rutte med da... Forøvrig kan jeg ta med hvem som helst stort sett når som helst.. Bare si fra hvis det skulle være av interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Med så mange fly disponibelt burde det ikke by på Problemer å fly opp til Bodø å ente et gjeng med FS folk som mer en gjerne vil være med på morroa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ah, hvorfor har jeg ikke fått med meg denne tråden! FS-treff i Trondheim, sjeft! Hey, har dere ikke lagt merke til at det er noen eldre folk her og eller? Jeg er 22, flightsimmer, og dæsken jeg er stolt av det! (greit, ekke så mange av vennene mine som skjønner seg på det... Sitat: "herregud, det er jo ikke gønner på denne greia her jo! Æh, dette var bare kjipt! La meg kræsje i steden!" Sier vel alt.... Flightsimtreff i bartebyen, hm... kommer til å tenke på Gløs jeg, et nettverk av dimensjoner, nok av datasaler som kan lånes bort (en kompis av meg fikk orget LAN på skolen en hel helg, var bare å spørre ) Skulle gjerne vært med på å orge noe sånt, men jeg er nok mer enn opptatt med andre ting... skolen, snart eksamen, orger klasseekskursjon til Malaysia for 40stk, blir snart med på UKA.... Er hardt å være student Torkild: Er du ofte ute og flyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hadde det ikke vert litt stilig om en kunne fly til Kristiansund og hente oss da Runar? Ankommet FS treff med stil liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ehm Steinar! Får æ også være med ?? Jeg har sertifikat på det meste hvis vi må bruke stor bil. Skal ikke dra med meg 2 stk 21" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Olsen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg kan godt stille med 4 fly på Værnes. Men jeg kan bare fly et av gangen da Vært morro og visst hvilke fly det er Stian.. dere har jo store problemer med alt for mange fly dere vel? Nei.. tenker det er best at jeg kommer med noe skikkelig maskineri fra Ørlandet jeg.. og en svipptur til ENKB tar jeg glatt, kan levere tilbake ADMIN capsen til Morten steen med det samme da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ehm Steinar! Får æ også være med ?? Har sertifikat på det meste Espen!! Hørte jeg Buss her! Einar, Børge, Stig, Ernst, Å resten av fs gjengen i salten, her er det bare å hive seg med! Espen sier noe om en buss te Trondheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kan godt kjøre buss til Trondheim jeg. Regner uansett ikke med vi trenger mer enn en minibuss. Skal jo betale for leie og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Må vente til jeg får kjøpt meg 2004 da . Har bare 2002 PRO enda. Skal kjøpe den Nordiske versjonen til 379 kr. på Datakjeden. Må vente til det blir grønt lys på den siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvorfor kjøpe den et annet sted når du kan kjøpe den i vår shop for 349 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Litt off topic: Vil bare slenge inn en liten notis her om shoppen vår. Jeg har sjekket en del priser på ting i shoppen kontra priser andre steder, og så og si alt jeg finner er billigere av Dag enn det er andre steder. Dag har veldig gode priser synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vært morro og visst hvilke fly det er Stian.. dere har jo store problemer med alt for mange fly dere vel? Nei.. tenker det er best at jeg kommer med noe skikkelig maskineri fra Ørlandet jeg.. og en svipptur til ENKB tar jeg glatt, kan levere tilbake ADMIN capsen til Morten steen med det samme da Har massevis av fly jo LN-HOF og LN-DAG (c-172) LN-FMU (Saab Safir) LN-ACH (Cub) I tillegg kanskje muligens en Cherokee 180..Så da har jeg 5 fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 husk at du ikke må kalle det rundtur for da blir det betaling. du må kalle det og dele utgifter, for ellers blir forsikringa rå dyr, for da blir du stemplet som selskap. er bare sånn det er. skal noen fra moss/østfold oppover hvis det blir noe. er litt lite plass til en pc i en rv-4.(med skjerm,pc, mus, tastatur og headset.) skal kjøpe meg bærbar til konfèn men det er jo i mai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Skal jo betale for leie og! Å den skal deles likt på alle som skal være med, det samme gjelder drivstoffet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Stene Bjørke Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ok. uuuutttrolig fint at VELDIG mange kunne bli med, men er det en som kan melde seg ansvarlig i dette? jeg er jo bare 12år hadde vært fint hvis dere sente mail så kunne jeg telle hvor mange som stiller opp. Så gir jeg beskjed til den som melder seg ansvarlig. Skal bli med og hjelpe de som er Blir ansvarlig for dette! DETTE ER VELDIG BRA AT DET ER SÅ MANGE SOM BLIR MED PÅ DETTE!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvorfor kjøpe den et annet sted når du kan kjøpe den i vår shop for 349 Joa, men jeg tenker å kjøpe den på Datakjeden når de får'n inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 husk at du ikke må kalle det rundtur for da blir det betaling. du må kalle det og dele utgifter, for ellers blir forsikringa rå dyr, for da blir du stemplet som selskap. Riktig det med betaling osv, men har ikke så mye med forsikringa å gjøre. Men med bare PPL har du ikke lov til å ta betaling. Skal du gjøre det må du ha CPL og være i et selskap godkjent for erversmessig flyging. Å den skal deles likt på alle som skal være med, det samme gjelder drivstoffet. Står vel ikke noen plass at den skal deles likt, gjør det? Bare at fartøysjefen skal betale en del av utgiftene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Står vel ikke noen plass at den skal deles likt, gjør det? Bare at fartøysjefen skal betale en del av utgiftene. Steinar snakket om leie av minibuss for transport Bodø - Trondheim . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Stene Bjørke Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Kan de av dere som kunne tenkt seg å delta på et slikt arrangement, sende meg en e-post? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Stene Bjørke Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Gløsgaugen hadde vært bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kan dere sende mail dem som skal bli med på dette???? må telle opp Tror heller du skal omformulere det til: "Kan de av dere som kunne tenkt seg å delta på et slikt arrangement, sende meg en e-post?" . Kan jo ikke si at "jeg kommer" hvis jeg ikke vet dato og sted. For det andre hadde det vært lurt å oppgi din e-postadresse et sted. Vanskelig å gjette seg fram . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 du kan heller spørre her på forumet, jeg stiller sikkert opp hvis jeg har anledning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Steinar snakket om leie av minibuss for transport Bodø - Trondheim . Ahh...det meste som er i hjernen min er fly skjønner du håper jeg er unnskyldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 husk at du ikke må kalle det rundtur for da blir det betaling. du må kalle det og dele utgifter, for ellers blir forsikringa rå dyr, for da blir du stemplet som selskap. Hvis man tar det igjennom flyklubben så er vel dette mulig? Forøvrig så tar jeg gjærne på meg annsvaret for å fikse i stand noe slikt. Hadde vært greit med noen flere som blir med på kaka, helst noen som er over 18 år, men alle er jo selvfølgelig velkommen til å hjelpe til. Hva sier dere, noen flere som melder seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvis man tar det igjennom flyklubben så er vel dette mulig? Nix! Var snakk om litt omlegging av regelverket slik at man hadde lov til å ta på seg rundturer osv. i en flyklubb, men foreløpig er dette ikke lov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvis man tar det igjennom flyklubben så er vel dette mulig? Nix! Var snakk om litt omlegging av regelverket slik at man hadde lov til å ta på seg rundturer osv. i en flyklubb, men foreløpig er dette ikke lov. Nei ok, men det er jo ikke store lappen en må ut med om man fyller opp flyet heller. Ordner seg nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.